Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed - Toilet?

14-1-2010 20:49:52
Oke en nu waarschijnlijk de domste vraag van heel het forum, hoe kan je best met je trouwkleed naar het toilet gaan?
Hoe gaan jullie dit doen? Of hebben jullie het gedaan?
Misschien hebben jullie handige tips?

Evi
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1005

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 20:54:30

hehe goeje vraag ... geen idee ;p

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-1-2010 21:12:42

Valt goe mee hoor. De eerste keer heb ik hulp gevraagd maar daarna alleen. Dat ging eigenlijk beter. Je bent niet gewoon dat iemand je slip optrekt hé. Gewoon van onder beginnen opheffen. Alles bijeen pakken. De gehandicapten wc is wel aan te raden. De feestzaal had een mini badkamertje ter beschikking, ook heel gemakkelijk.

groetjes, Carolina

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik14-1-2010 21:45:37

Hehe ik heb me hier ook al zorgen om gemaakt! Mijn moeder zal die dag fungeren als toilethulp, en als zij niet heel avondfeest zou blijven is er wel een vriendin om te helpen. Heb schrik da de sleep in het toilet zou vallen ofzo...

heidi

Meld misbruik15-1-2010 7:56:51

ik had een hhel zwaar kleedje met veel onderrokken aan in een stuk, ik had een vriendin dat me hielp het kleed uit te doen en had een wachtpost voor de wc gezet zodat er niemand niet in kon (toilet kon ik niet in met mijn jurk dus had de plaats nodig waar de wasbakken stonden). we hebben er wel om gelachen... en ik kon me eens verfrissen eens het kleed uit was want het was een enorm warm kleed

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik15-1-2010 8:59:03

Hoi,

Ik had een princessenkleed met lange sleep...
Mijn zus is altijd met me meegeweest naar het toilet.
Zij hield mijn sleep omhoog terwijl ik het nodige omlaag deed.
De eerste paar keren was er nog een vriendin bij ook...
Plezier dat we hadeen !!!
1 tip als je inderdaad zo een lang kleed hebt, wacht niet tot je hoogdringend moet want dan zou je in je haast een stuk kleed vergeten opheffen...

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik15-1-2010 9:43:07

Manman... Daar had ik nog niet eens aan gedacht. :-) Je ziet er zijn geen domme vragen!

Astrid
11/09/10

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik15-1-2010 9:53:06

Ik had zelf ook al gehoord van pilletjes waardoor je minder snel naar het toilet moet gaan. Zelf ben ik enorme pisbroek dus misschien wel handig, maar wss niet echt zo gezond?

Hebben jullie jartellen of niet? Want dat maakt het nog moeilijker om naar toilet te gaan.

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik15-1-2010 12:07:11

Dag Evi,

Ik vind dit absoluut geen domme vraag. Ik had hier al aan gedacht als we ons eten waren gaan proeven in de zaal. Ik moest daar na de aperitief al naar de WC en zat dus weldegelijk te denken. Hoe ga ik dit doen met een trouwkleed aan :-)

Maar al bij al zal dat nog wel lukken, hangt natuurlijk veel af van het soort kleed, een kleed met veel onderrokken zal moeilijker zijn dan een kleed van 1 laag

eva

Kim
9-4-2010
 Meld misbruik15-1-2010 12:39:36

zoals hieronder gezegd, zal het van je kleed afhangen

wanneer ik ga naar de wc ga, zal ik ook mijn mama moeten meenemen :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-1-2010 13:13:37

Ik had eigenlijk, ondanks de hoepel in de rok, niet echt problemen. Gewoon héél hoog opheffen. Als er dan iemand een foto zou nemen, voel je je wel héél belachelijk!
En inderdaad, waar kan neem je best de gehandicaptentoilet (voor je eigen comfort).

Groetjes,

Véro

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 13:30:28

Ikzelf heb er nog geen ervaring mee maar ik heb van een vriendin wel de volgende tip gekregen: achterstevoren op het toilet gaan zitten.
Ik heb een hele lange sleep en heb dus ook schrik dat die in de wc zal vallen. Als je echter omgekeerd gaat zitten (je moet dan wel je slipje volledig rond 1 been uitdoen) hangt je sleep gewoon achter je. Je hoeft dan enkel je kleed vooraan op te lichten. Normaal heb je dan zelfs geen hulp nodig van anderen, want dat lijkt mij nogal genant :-)
Ik vrees ook dat ik veel naar't toilet zal moeten gaan. Ik heb dat altijd: van zodra ik 1 glas alcohol drink, moet ik naar toilet. God weet hoe vaak ga ik die circustoeren moeten uithalen :)

joke
1-8-2009
 Meld misbruik15-1-2010 13:40:43

hahaha
ik had een kleed uit twee stukken.
ik heb mijn rok iedere keer uitgedaan en zelf vastgehouden (vooral gemakkelijk als de sleep omhoog is gedaan)

groetjes

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 13:55:01

Hallo,

Ik heb dezelfde tip gekregen als Wendy en zal hem zeker en vast toepassen!
Nog een tip indien je kan naar de gehandicapte toilet gaan heb je lekker veel plaats.

Gwen
14.05.2010.

Gwen
14.05.2010.

Sofie

Meld misbruik15-1-2010 19:18:08

Hahaha wel grappig al die berichtjes hier, ik zie mij al achterstevoren zitten of met twee mensen naast mij, maar het zal inderdaad wel moeten want een nat kleed is nog belachelijker!
Wie mooi wil zijn, moet toch lijden hé :))
Sofie
15/05/10

Romana
20-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 20:44:57

Hoi,
inderdaad achterstevoren zitten en nog een tip voor de bruidjes met jaratels: eerst jaratels aan je kousen vastmaken en dan pas je slip aantrekken, dan gaat het toiletbezoek ook al veel makkelijker!

Groetjes,

Romana

Filip
19-9-2009
 Meld misbruik17-1-2010 16:40:54

Hallo Evi,

ik heb gewoon geholpen als mijn vrouw naar het toilet moest. Als je zorgt dat heel het kleed in de hoepel valt, is het goed doenbaar.

Filip

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik18-1-2010 15:25:29

Ik ben van heel de dag maar 2 keer naar het toilet geweest. De eerste keer heeft mijn zus en mama meegeholpen.
De tweede keer heb ik het zelf alleen gedaan en als je idd alles mooi vastpakt en omhoog houdt lukt dat wel. Wel zeker 10 min voor uitrekken ;-)

Groetjes, Laura

Sanne
6-4-2010
 Meld misbruik17-2-2010 0:29:29

Hallo,

Ja had hier ook hetzelfde probleempje. Van zodra ik alcohol drink kan ik het nog moeilijk laten om constant te plassen. Had voor de zekerheid een luier aangedaan, deze in de supermarkt gevonden. Voor de rest hulp van de mama gevraagd.

Fijne trouw gewenst, sanne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...