Terug naar overzicht
Dag Annelies,Wij zijn op 13 juni 2009 getrouwd, en de mannen waren allemaal in jacquet met hoed en handschoenen. Mijn echtgenoot had een iets specialere versie aan... Groetjes,Ilse
Neen... Ons trouwvervoer was een huifkar, dus mocht iets gewonere kledij (een zwart huurkostuum, mijn ventje had iets anders). ook de hele dag was er een losse sfeer (picknick e.d.), dan passen zo'n 'stijve' kleren niet.Groetjes,Véro
Hey,ja bij ons zal dat ook zo zijn op uitdrukkelijk verzoek van mijn vriend die zelf al alle dagen een kostuum draagt en voor ons huwelijk iets speciaals wilde. Het zal ook met hoed en handschoenen zijn.Wij kiezen voor een zeer traditioneel huwelijk en dan mag dat wel vind ik.Ik sluit mij dan ook aan bij de opmerking van Véronique dat dit bij een lossere sfeer een minder logische keuze is.Dit beslist natuurlijk iedereen voor zichzelf. De mannen in de suite zijn in ieder geval super enthousiast over hun gelijke outfit!De vrouwen zullen hun voorbeeld volgen en ook allemaal dezelfde jurk aanhebben. Behalve de mama's, die hebben elk iets anders aan.Het geheel zal een beetje amerikaans aandoen waar de mannen en de vrouwen van de suite elk ook in hetzelfde zijn gekleed.Groetjes