TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petroeska
16-4-2010
|
14-1-2010 21:28:14
heykes
Ik heb mijn eerste pas ook in februari. Voor mijn proefkapsel ga ik morgen eens langs bij mijn kapper. Mijn proefmake-up heb ik laten doen met de feestdagen en dat was super meegevallen.
Normaal gezien ging ik maar in maart gaan voor mijn proefkapsel maar ik ben graag vroeg aan met alles, dus ja. Ik zou zeggen als jij daar al zin voor hebt om die proefkapsel en die proefmake-up te doen , gewoon doen dan.
Veel plezier Petroeska 16/04/2010
|
|
Sara
25-9-2009
|
14-1-2010 21:41:32
Hoi Mandy. Ik heb mijn proefkapsel en proef make-up een maand voor mijn trouwen laten doen. Dit kreeg ik als tip mee van de kapper, zodat ze op de dag zelf nog goed in het geheugen hebben zitten, hoe het ook alweer moest.
Ik zou je dus aanraden om te wachten met het proefkapsel en proef make-up zelf. Wel zou ik alvast informatie inwinnen bij verschillende kappers, zodat jij je kapsel en make-up door iemand laat doen, waar jij je prettig bij voelt!
Succes ermee, en heel veel plezier op je bruiloft!
Groetjes Sara 25-09-09
|
|
Evi
17-4-2010
|
14-1-2010 21:46:19
Ik heb 30 januari mijn eerste pas, ben ontzettend benieuwd om de jurk op mijn maat te zien, ze was namelijk veel te groot!
Ik laat de dag van de pas mijn kapsel al doen, zo kan ik het geheel eens samen bekijken, en nog bijsturen indien nodig.
|
|
kimberly
21-5-2010
|
14-1-2010 22:25:49
Hey,
Wij trouwen in mei en ik heb op 20 febr mijn eerste pas. Ik heb in de voormiddag een afspraak voor proef make-up en kapsel, zodat ik het totaalpakket eens kan zien, lijkt me super! Wanneer ik vroeg aan visagite of dit niet te vroeg was, drie maanden ervoor zei ze dat ik me geen zorgen moest maken. Er worden foto's en een technische fiche van gemaakt zodat ze op de dag zelf nog volledig weet hoe het zat. Ik ga er van uit dat deze mensen wel professioneel genoeg zijn om dit op onze grote dag nog te weten :) Doen zou ik zeggen ;)
succes!
|
|
heidi
|
15-1-2010 7:53:55
ik heb dit ook laten doen op mijn eerst pas, dan heb je een totaalbeeld en weet je of je al dan niet nog iets wil veranderen, neem er wat foto's van dan heb je een duidelijk beeld.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
15-1-2010 13:09:35
Mijn proefmake-up heb ik gedaan op de dag van mijn eerste pas. Mijn proefkapsel niet, dat heb ik gedaan op de dag dat we naar een feest moesten (zo had ik er zelf ook nog iets aan). Dit was dan wel zonder mijn haarjuweeltjes.
Groetjes,
Véro
|
|
Gwen
14-5-2010
|
15-1-2010 13:52:42
Hallo,
Mijn smink laat ik doen als wij naar een feest moeten.Mijn proefkapsel ga ik wel laten doen!
Gwen 14.05.2010.
|
|
Wendy
7-8-2010
|
15-1-2010 15:17:42
Ik trouw pas op 7 augustus maar ik heb mijn haar op 2 december al eens laten doen. Ik heb m'n haren al een tijdje kort maar voor de grote dag wou ik ze laten groeien. Toch heb ik al eens iets laten proberen met mijn korte coupe zodat ik in juli (als ik ook iets laat proberen met m'n lange haren) kan beslissen of ik ze toch terug kort laat knippen of niet. Ik ga pas in april/mei mijn kleed de eerste keer kunnen gaan passen maar ik ga dan wel zorgen dat haar, make-up, juwelen,... allemaal in orde is. Dan krijg je een beter totaalbeeld volgens mij. Succes in ieder geval!!! Geniet ervan!
|
|
Prinses
17-4-2010
|
15-1-2010 19:43:02
Hey, Proefkapsel en make-up zijn beter bij je 2de pas odmat je kleed dan toch al een deel op maat is gemaakt. Bij de eerste pas word er vooral op je kleed gefocust en bij de 2de pas maken ze meestal tijd om het totaalbeeld te bekijken! Ik had vandaag mijn 2de pas met make up en haar :-) Ik had de tijd om juwelen en haarversieringen te kiezen vandaag. Bij mijn eerste pas had dit zeker niet gelukt!
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
16-1-2010 11:52:13
bij mij zal dit ook 2e pas zijn :)
|
|
Edel
7-8-2010
|
16-1-2010 21:53:11
Hey,
Ik moet de 27ste jan voor mijn eerste pas en in de voormiddag laat ik mijn proefkapsel doen! Mijn make-up doe ik zelf!!!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|