Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Partners mee uitnodigen?

14-1-2010 21:54:16
Beste Bruidjes,ik zit weer met iets. Diegene die later naar het zogenaamde dansfeest komen,moet je die partners ook uitnodigen ervan? Als dat zo is dan wordt dit wel heel kostelijk.
Wat denken jullie?Of hoe lossen jullie dit op? Moet dit ook vermeld worden tegen de gasten die zullen uitgenodigd worden voor het dansfeest? Graag raad aub.

Groetjes

Sandra

Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1192

leonie
21-8-2010
 Meld misbruik14-1-2010 22:15:35

Wij nodigen de partners ook uit...
Behalve van een aantal collega's enzo, mensen die beter met mekaar opschieten in hun beperkt groepje.
Is inderdaad een moeilijke lijn om te trekken.
Wordt vermeld in de uitnodiging of partner al dan niet verwacht wordt. Plus staat ook op de enveloppe he... Als die enkel gericht is aan 1 naam of niet...
Succes!

Channa
30-10-2011
 Meld misbruik15-1-2010 7:59:06

Ik vind het onbeleefd om de partners niet uit te nodigen. En langs de andere kant zou ik zelf niet willen komen, moest mijn partner niet uitgenodigd zijn.

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik15-1-2010 8:56:03

Met partner.
Een bedrijfsfeestje zonder partner ok, maar een trouwfeest, sorry dan ga ik niet.
Groetjes

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 9:31:12

Wij nodigen ook de partners uit. Alleen vind ik het vervelend met neven en nichten van 16-20 jaar die dan hun vriendje/vriendinneke willen meepakken waarmee het paar weken later dan gedaan is...

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 10:20:47

wij houden een beetje rekening met hoeveel mensen ze er kennnen. Bij collega's nodigen we voor het dansfeest geen partners uit, bij vrienden die er minder of geen volk zullen ken wel. kwestie van de sfeer wat ok te houden en te zorgen dat er niemand alleen komt te staan :)

Kim
9-4-2010
 Meld misbruik15-1-2010 12:40:47

ik begrijp je dilemma, hadden zelfde voor

mijn vriend en ik zijn beiden bestuurslid bij cafevoetbalploeg, de leden alleen is 30 man, dus hebben geopteerd zonder partner, alsook voor de collegas anders word het beetje te duur....

wij hebben het gewoon uitdrukkelijk gezegd

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-1-2010 13:07:25

Wij vroegen mét partner. Ik zou het zelf vervelend vinden als men heel wat slows, partnerdansen draait, zonder dat je partner erbij is...

Groetjes,

Véro

joke
1-8-2009
 Meld misbruik15-1-2010 13:37:26

hey,

wij hebben iedereen met partner gevraagd, maar ik kan 100% begrijpen dat je met een grote groep (bijv voetbalploeg, veel collega's) dit niet doet. heb dat ook al verschillende keren gehoord. dit zou mij niet tegenhouden om te gaan of als ik niet was uitgenodigd op mijn tenen getrapt zijn. het is en blijft een dure dag en het koppel kiest wie ze er graag bijhebben. als je die partners bijv nog nooit gezien hebt, zou ik mij zeker niet verplicht voelen om ze ook uit te nodigen.
als de keuze is : niet uitnodigen of zonder partner, zou ik het wel weten.
groetjes!

s
1-6-2007
 Meld misbruik15-1-2010 15:04:24

Bij een trouwfeest ligt dat toch vaak gevoelig. Familie, vrienden, goede kenissen, buren,... lijken me allemaal mensen die je met 2 'moet' uitnodigen ookal ken je de partner niet.

Sportclubs, collega's,... kan afzonderlijk. Al hangt het weer van de situatie en aantallen af. Ik denk dat als je 5 collega's hebt, ze het raarder gaan vinden dan als je 35 collega's uit wil nodigen. Bij hogere aantallen gaan mensen daar meer begrip voor hebben.

Ik zou het zeker duidelijk vermelden tegen de mensen. Want velen gaan er vanuit dat persoonlijke uitnodigen voor 2 zijn bedoelt.

Sandra

Meld misbruik15-1-2010 16:24:50

Het gaat bij mij alleen vnl over de collega's hun partner.Heb die mensen nog nooit gezien. Als ik die partners meevraag kost het me nog is een goeie 9OO euro meer. Ik heb geen ezeltje in de tuin en alles komt uit onze eigen zak.

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik15-1-2010 18:01:27

Hey,

Wij vragen de partners van mijn collega's niet voor ons dansfeest. Ik heb die mensen nog nooit gezien en heb echt geen behoefte om vreemde mensen op mijn feest te hebben. Bovendien zou de groep anders te groot worden (heb redelijk veel directe collega's). De partners van mijn vriend zijn collega's worden wel gevraagd. Deze kennen we ook echt en dat vinden we een groot verschil. Mijn collega's die omwille van deze reden niet willen komen, hebben pech gehad.

groetjes

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik15-1-2010 18:16:52

Wij nodigen ook de collega's uit voor het avondfeest en ik denk dat ze het maar raar zouden vinden als ik hun partner niet zou uitnodigen. Een collega van mij vond dat te veel geld en heeft een drink gegeven na het werk met de partners erbij een week na haar trouw en dus geen collega's gevraagd op haar feest. 't Was dan wel niet met dansen maar de meeste van mijn collega's zie ik echt niet een slow ofzo dansen met een andere collega.

Sandra

Meld misbruik15-1-2010 18:50:15

@Wendy : Hoe heb jij dat dan vermeld of heb je dat persoonlijk gezegd tegen hen?
Ik heb schrik voor de reacties.

Groetjes
Sandra

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik15-1-2010 19:40:35

Wij vragen iedereen met partner buiten collega's. Anders komt er nog eens 30man bij.
Bij familie met neven en nichten zetten we fam. ... en ... op de enveloppe zodat ze weten dat hun kinderen (ouder dan 14) meemogen. De meeste begrijpen dan wel dat het niet de bedoeling is dat liefjes van amper een paar weken mee komen...
Wij hebben dit probleem niet echt aangezien bijna alle neven en nichten een vast lief hebben

Sandra

Meld misbruik15-1-2010 19:59:28

Ik ben toch al blij dat een aantal dezelfde mening als ik delen....Want ik zit er wel mee in mijn maag.

Groetjes

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik15-1-2010 22:07:29

Sandra,

Onze trouw is nog iets verder af. Maar ik denk dat persoonlijk zeggen het beste is. Uiteindelijk vind ik het veel geld voor mensen die je niet kent. De collega's waar je echt een goede band mee hebt zullen dit zeker begrijpen. Ik heb dit bij enkele collega's opt werk al ter sprake gebracht en zij begrepen dit best. Van sommige collega's heb ik ook een beetje schrik voor de reacties, maar se dan moeten ze maar wegblijven hé. Tis uiteindelijk onze avond hé.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik18-1-2010 16:44:56

Als je bvb veel collega's hebt kan je hen vragen zonder partner, maar voor vrienden, kennissen of buren zou ik het toch maar raar vinden. Wat betreft de collega's: je kan eens vragen wat de gewoonte is bij jullie firma. Sommigen zullen dat trouwens absoluut begrijpen, anderen komen wrs niet omdat hun partner niet mee mag komen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...