TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
leonie
21-8-2010
|
15-1-2010 20:10:56
Dag Jan! Proficiat met je uitstekende keuze! :-) Wij trouwen op 21 augustus in Gent, en hebben ook voor ArtCube gekozen! Supermooie zaal!! Wij huren lounge (diner) en bodega (dansfeest). Die 2 zalen hebben, volgens mij, weinig extra decoratie nodig buiten wat planten/bloemen en een sfeervolle verlichting (evt grote kaarsen...). ArtCube heeft een lijst met 'preferred cateraars' waar zij mee samenwerken. Daar staan echt heel uiteenlopende catering bedrijven op. Voor ieder wat wils. Wij gaan waarschijnlijk voor Gourmet Invent, of Coeur d'Artichaut. Die passen wel in het industriele/artistieke karakter van de ArtCube. Hebben als contactpersoon bij ArtCube Juul Langeraert. Heel vriendelijke (jonge-)man, en super service. Altijd paraat voor een bezoekje met ouders, dj, ... Succes met het plannen! Leonie.x
|
|
jan
|
16-1-2010 20:40:59
Bedankt voor de reactie Leonie! We moeten nog gaan praten met de mensen van ArtCube maar ik zit al aan een mogelijk probleem te denken. Wij willen eerst een (grote) receptie, dan enkel diner voor de gezinnen en nadien groot dansfeest. Ik vroeg me af hoe we dit gaan organiseren... Misschien ergens extern gaan dineren als dat nodig zou blijken... We denken ook aan de combinatie bodega en lounge. Is een feest daar organiseren wel niet duurder dan de typische trouwezalen met all-in formules? Ik heb infobrochure gekregen en daarin staan wel redelijk wat bijkomende kosten zoals toiletdame, parkingwachter, verwarming, verzekering, enz... Tel daarbij nog de catering en decoratie van de zaal... Of maak ik me beetje zorgen voor niks? Ik hoop het alvast... Veel succus in ieder geval op 21/08!
|
|
leonie
21-8-2010
|
17-1-2010 16:47:54
Wij zijn de zaal al gaan bezoeken. Bodega is ideaal voor een sfeervol dansfeest, en in de Lounge krijg je zeker wel een 10-tal ronde bankettafels voor een diner. Daarvan kunnen er eventueel een paar afgebroken worden om wat extra beweegruimte te scheppen voor een groot dansfeest. Over de prijs had ik me ook eerst zorgen gemaakt, maar daar valt gelukkig wel over te praten. Je kan best eens afspreken en zien wat er te doen valt. Zowiezo is een toiletdame en parkeerwachter niet nodig voor privéfeesten. Wanneer is jullie trouwfeest? Want als het in de zomer is, kan je eventueel aan de inkom, op de trappen, wel een toffe receptie geven met partytafels. Ik zou echt eens gaan kijken. Dan krijg je een veel beter zicht op de mogelijkheden. Ik zeg het eerlijk... Bij ons was het liefde op het eerste zicht. Een supertoffe zaal voor niet zo'n traditionele-kasteeltjes-koppels. :-)
|
|
jan
|
17-1-2010 16:57:10
Klinkt leuk allemaal! Een datum... tja, die hebben we nog niet! We denken aan het najaar. Het zal er vooral van afhangen wanneer de zaal (en de rest) beschikbaar is. Maar volgende week zou ik eens afspraak proberen regelen met de mensen van artcube en dan zien we wel! Heel erg bedankt reeds voor de raad en iedeetjes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|