Terug naar overzicht
HEy!!Ik werk daar tijdens het weekend,dus veel slechts zal je mij er niet horen over zeggen.Nemen jullie de grote zaal of het salon?(ik persoonlijk ben meer voorstander van het salon,de grote zaal vindk nogal kil).De bediening is er dus zeker in orde,net zoals het eten!Er huwen daar wel enorm veel franse mensen,en die huwelijken zijn toaal anders dan die van vlamingen..dus ben ook meer die trouws gewoon ginder.Wij namen dan weer geen optie op de zaal,ondanks dat ik er werk,omdat we paf in de zomer voor de kerk trouwen en we het salon vol moeten zien te krijgen,of bijbetalen tot het aantal gewenste personen van de chef (topseizoen vd franse,die zalen zitten zowiezo vol dan)groetjes!
Wij zijn daar vorig jaar getrouwd in september en het was tip top in orde!! De eigenaars doen echt hun best om alles naar uw wensen te laten verlopen. We hebben vele complimentjes gekregen van onze gasten over de goede bediening en het lekkere eten, zowel voor de receptie als voor het avondfeest. Het was mooi weer en de receptie was buiten, het was een heel aangename sfeer! groetjes,Windy
Hoe zijn de prijzen daar als ik dat mag vragen?Eens op de site gaan kijken en ziet er wel mooi uit.groetjes