Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst Save the Date-kaartjes

15-1-2010 12:38:56
Hallo mede-bruidjes,

ik ben begonnen met onze Save the date kaartjes
Nu ben ik op zoek naar een leuk kort tekstje om erbij te zetten.
Kunnen jullie mij daarbij helpen aub?

alvast bedankt!

Debra
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2432

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik15-1-2010 13:05:46

Debra ,

Miss ben je hier iets mee...

Onze trouwdatum staat nu al een tijdje vast,
En die willen we vieren met jullie als onze gast!
Dus neem jullie agenda er even bij,
En hou alvast....zeker vrij!

Groetjes Dorien
09.07.10

Ester
26-6-2010
 Meld misbruik15-1-2010 15:03:52

Mijn nicht had op haar Save the date staan :

Laat de rest even terzij
en neem er uw agenda bij
hou 16 juni alvast vrij
want op die dag trouwen wij !

Ze hadden op een magneet een kaartje geplakt met die tekst erop en hun foto. Was bedoeld om op de ijskast te plakken.

Debra
7-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 15:38:20

Bedankt voor de leuke tekstjes!
Ik wil ook graag zoiets doen met een magneetje, maar kan er iemand een voorbeeldje geven of meer uitleg, want weet niet hoe eraan te beginnen...

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 17:22:33

Hallo,

In de Banier kan je magneetpapier kopen (A4-formaat met wit papier aan andere kant). Ofwel kan je rechtstreeks daarop schrijven ofwel kan je er een papier opkleven (bv gekleurd papier zoals bij ons : zwart of een print uit de pc). Gemakkelijkste manier opdat het mooi aan elkaar zou kleven: dubbelzijdig kleefpapier (ook bij de Banier) in A4-formaat.

Groetjes en succes!

Brenda.
22 mei 2010.

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik15-1-2010 20:50:52

Ons tekstje was :
17 juli 2010 - save the date !
Deborah en Andy trouwen !!!
We hadden jou er heel graag bij
Hou je deze datum vrij?

Een uitnodiging zal nog komen
Het wordt alvast een dag om van te dromen...

Stuur me een mailtje en ik stuur jou ons kaartje door om misschien een ideetje op te doen? :-) deborah.debbaudt@telenet.be

Wij hebben het zelf ontworpen in publisher, opgeslagen als afbeelding en doorgestuurd naar kruidvat om als foto af te drukken, zo hadden we mooie, kleine kaartjes voor een mooie prijs, 150kaartjes voor 15euro...

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!
Deborah

Kathy
8-9-2018
 Meld misbruik16-1-2010 21:34:11

voor magneetjes, kijk een keer op vistaprint, daar kan je er ook maken, voor weinig geld uiteindelijk, heb het ook gedaan en had ze voor 5 euro, want als je een beetje kijkt naar de gratis producten kan je ze dikwijls gratis krijgen, moet je enkel de verzending betalen

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik18-1-2010 23:32:42

"Misschien is het voor u gloednieuw,
maar zelf weten wij het al een tijdje:
dat bij twee zo hecht verbonden harten
de ringen niet mogen ontbreken.

Houd daarom 10 juli 2010 voor ons vrij,
want op deze dag trouwen wij!"

Dat hebben wij er op gezet :-)

Groetjes,
Dorien

Nathalie
19-6-2010
 Meld misbruik25-1-2010 13:02:46

Hallo Debra

Ik heb ook mijn Save-The-Datekaartjes laten afdrukken op Vistaprint! Voor slechts 5euro is het gefixt! Ik heb ze bij de kerstkaartjes gestoken bij de feestdagen. Wij hadden gewoon:

Nathalie & Wesley
Zeggen: "Ja!"
op zaterdag 19.06.2010

En dan onderaan onze namen met gsm-nummer erbij.

Iedereen vond het super, al hadden sommigen het ID dat het onze uitnodigingen al waren... Ze zullen ogen trekken als die ook nog volgen!

Groetjes
Nattie
19.06.2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info