Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sleep of niet?

15-1-2010 13:20:30
Beste bruidjes,
Ik moet binnekort gaan voor mijn eerste pas. Nu heeft mijn kleedje een zeer lange sleep, en ik vond dit wel heel mooi. Maar mijn zus zei me dat ik dit zeker niet moest doen, dat dit echt een dikke ellende is op de trouwdag. ( Zij had namelijk ook een heel lange sleep). Nu had ik overlaatst bij haar de video van haar trouw bekeken, en je zag inderdaad dat zelfs de bruidegom hier de hele tijd mee zat te zwieren om hem tegoei te leggen. Nu weet ik niet goed wat doen, zo'n gehampel op mijn trouwdag zie ik nu ook niet zitten voor een sleep ;)
Wat hebben jullie gedaan?

XX Liesbeth 7/05/2010

liesbeth
7-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 704

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-1-2010 13:23:20

Ik wou ook geen sleep, maar ik had uiteindelijk toch eentje (niet zo heel lang). Ik heb daar helemaal niet mee afgezien. Belangrijk is wel dat je hem 's avonds goed moet kunnen opsteken, zodat je er niet de hele avond mee moet rondlopen. Dit verschilt van trouwwinkel tot winkel, dus goed navragen hoe ze dat oplossen!

Groetjes,

Véro

Wendy
28-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 13:24:56

Hey Liesbeth,

heb je een idee hoelang de sleep van jouw kleedje ongeveer is? Kwestie dat we ons kunnen inbeelden wat jouw bezorgheid precies inhoudt.

Groetjes

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 13:44:03

@ wendy: De sleep is ongeveer een meter of 3.
@ Véro: De dame van de winkel zei me dat hij omhoog gehangen kon worden met lussen, door het avondfeest. Maar ga ik dan niet zo'n ongelofelijke poef op mijn gat hebben ;) Als je mij begrijpt? Ik denk toch dat ik het nog eens ga proberen in de winkel, en dan ga beslissen.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 13:49:06

Hallo,

Mijn sleep is +/- 2 m en kan hem s'avonds volledig wegwerken, ik zou je eerste pas afwachten en dan zien wat het geeft als hij weggestoken word.

Gwen
14.05.2010.

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik15-1-2010 13:50:10

Heykes

Mijn kleedje heeft ook een sleep. Het is zoals Véronique zegt, goed navragen in de winkel. Bij mij hebben ze direct getoond hoe ze het konden oplossen. Het ene was met veiligheisspelden en de andere was met een knop onderaan bevestigd. Ze zei dat ik er maar eens moest over nadenken wat ik wou. Vroeger was het idd zo dat de meesten zaten te sukkelen met hun sleep. Bij mijn zus was da ook het geval maar zij had dan zo'n lusje aan haar kleed onderaan, maar blijkbaar doen ze dat zo (veel) niet meer.

Groetjes
Petroeska
16/04/2010

Wendy
28-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 13:54:02

Liesbeth,

3 meter is natuurlijk al een ferm exemplaar. Ik zou in jouw plaats ook twijfelen. Wat ik zou doen, is bij de eerste pas er eens mee rond lopen en draaien en keren. Je zal zien hoe het aanvoelt. Als je het gevoel hebt dat je sleep je voortdurend voor de voeten ligt, kan je nog altijd beslissen om het een stuk te laten inkorten.
Niet te snel beslissen om aan je kleed te laten prutsen in ieder geval. Denk er rustig over na en laat ze de sleep al maar eens via die lussen verkorten, dat zal je ook al een beeld geven.

Veel succes!

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 16:48:11

Kan je de sleep niet laten inkorten zoat je kleinere sleep hebt? Want een sleep maakt het, naar mijn mening, echt af:-)

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 16:50:20

@hannelore: ja verkorten kan ik hem natuurlijk altijd, ik zit gewoon te denken of ik dit wel zou doen. Hmm We schall see, alsk in de winkel sta ;)
xx

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik15-1-2010 16:59:36

Hey Liesbeth,
ik wou geen sleep, maar m'n ma betaalde m'n kleed en ze vond het zo mooi, dus heb ik toegegeven. Maar eerlijk: ik vond het ook dikke miserie op m'n trouwdag (deze zomer). Op heel veel foto's heb ik m'n sleep (1.5m denk ik) over m'n arm als een laken omdat het anders heel ongemakkelijk liep. Er zaten inderdaad wel lussen in de sleep om hem omhoog te dragen, maar ik vond dat eigenlijk niet zo mooi, zo opgepoft, vandaar dat ik er overdag nog niet aan gedacht had om dit te doen, pas voor het dansen.
Denk er nog eens goed over na in de winkel, loop er eens mee rond! Dit mocht waarschijnlijk niet met het paskleed (ik moest op het verhoog blijven staan), maar met het jouwe mag dat wel!
Groetjes,
Véro

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 17:35:53

Ik ga de mijne er laten afknippen & er zijn inderdaad mensen, die dit zonde vinden! Maar mijn gemak gaat me toch echt boven alles, & ik weet dat ik licht ontvlambaar kan zijn, moest hij mij in de weg blijven zitten op de dag zelf! ;)

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik15-1-2010 18:10:09

Ik heb ook een sleep van 3m maar er is een lus aan om rond te kunnen lopen op de receptie en dat viel heel goed mee bij het rondlopen in de winkel. En voor het dansen maken ze de sleep aan de binnenkant vast zodat ik er geen last meer van heb en dat leek helemaal niet alsof ik een dikke poep had.

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik16-1-2010 11:36:49

hey, ja 3 meter is echt wel lang, en om dit ergens weg te steken. bij mijn trouwkleed kan ik de sleep zo in het kleed verwerken, dat is handig bij het dansen,.. met een lus om de vinger gaat ook nog, maar een sleep van 3 meter hef je niet meteen van de grond he :) 1,5 vindt ikzelf ruim voldoende :) maar ik ben ook zelf geen grote he :) (1m57) ze zouden zich afvragen, waar gaat da kleed met dat meisje heen .. hahah xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...