Terug naar overzicht
Hallo Melissa,Ons trouwfeest gaat ook door in het Aulnenhof op 12 juni 2010. Zelf ben ik er nog nooit naar een feest geweest, maar heb al wel gesproken met mensen die er reeds op een feest aanwezig geweest zijn en die zijn vol lof. We zijn zelf al een aantal keer gaan eten in de Bistro en dit is telkens super goed meegevallen ! De eigenaars zijn ook heel vriendelijk. Tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen dus.Veel succes met de voorbereiding !Els
Aulnenhof is absoluut een winner.
wij hebben onze feest daar ook op 15/08/2010.ik hoorde net van een vriend van mijn ouders die onlangs naar een feest gegaan was en dat het allemaal dik in orde was buiten ... de dj...hij hield geen rekening met verzoekjes, lukte er telkens in van de momenten dat er volk aan het dansen deze terug naar hun plaats te spelen door plots van stijl te veranderen. hebben jullie ook gekozen voor de dj van de zaal. ben een beetje ongerust. heeft iemand ervaring?
Dag SaraTegen ons zeiden ze dat ze geen vaste DJ hebben, maar mochten we niemand kennen of vinden dan hadden ze wel enkele nr's.Is wel jammer dat de DJ tegenviel, want dat is toch ook wel heel belangrijk!Groetjes Mel