TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Phyllis
|
20-11-2005 12:00:33
Hoi hoi,
Ik heb gisteren mijn jurkje besteld en heb er ook meteen een stola bijbesteld. Ik vind dat gewoon veel gekleder. Onze trouwdatum: 28/07/06. Dus voor het weer heb ik m normaal gezien niet nodig... hihi
Groetjes, Phyllis
|
|
Debra
11-8-2006
|
20-11-2005 13:13:22
Hoi Anja,
Mag ik je vragen welk kleedje je besteld hebt van Linea Raffaëlli? Of kan je dat nu niet vertellen omdat je toekomstige vaak mee kijkt? Ook ik heb er in de nieuwe collectie m'n droomjurk gevonden! Ik heb hem echter nog niet besteld omdat ik vandaag ng naar een modeshow moet maar hij blijft toch al meer dan een maand in mijn hoofd spoken! Bij mijn jurk is er ook een stola en ik zou die er zeker en vast bijbestellen omdat de jurk dan gewoon AF is! Ik zelf trouw op 11 augustus 06, dus normaal gezien zal ik hem niet zo hard nodig hebben maar hé dit is België en je weet maar nooit ! Ik ben ook iemand die snel koud krijgt dus in de kerk kan hij me van dienst zijn! Ik ga ook mijn juwelen bij Linea Raffaëlli bestellen omdat ze gewoon perfect bij het kleed passen! Maar nu is het gewoon afwachten of ik niets mooier vind op de modeshow vanmiddag!
Grtz Debra (11/08/06)
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
20-11-2005 13:37:07
Ik heb ook een kleed van Raffa, wel nog van de collectie 2005. Mijn topje is nogal open vanboven, het is een haltertopje. Ik heb het al gepast met een stola erbij. En ik ga die ook zeker kopen, ik vind het een heel ander zicht, veel meer "af". Zeker voor het ceremoniële gedeelte vind ik dit veel mooier.
Alleen heb ik wat schrik dat zo'n stola gaat afzakken. Ik heb nl. een kleed in zijde, ivoorkleur. En daar hoort ook een stola bij in zijde. Er zijn ook stola's van Raffa in een veel dikkere stof, die bleef veel beter zitten, maar past niet bij mijn kleed...
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
20-11-2005 13:38:23
Oh ja, ik trouw op 06/05/06. Maar ik vind niet dat je naar het weer moet kijken. Tenslotte is zo'n stola toch maar heel dun. Of dat nu veel warmte gaat geven, weet ik niet...
|
|
Anja
26-5-2006
|
20-11-2005 17:27:20
Hey iedereen,
Bedankt voor jullie reacties! Kben er zelf nog niet goed uit maar men kleed is besteld en moet pas 17 maart terug voor eerste pas. Kzal misschien best niet zolang wachten voor een stola misschien moeten ze die ook bestellen?
Gerda, ik zou ook graag juwelen van linea raffaeli willen maar waar verkopen ze die zoal?
|
|
Nadia
1-7-2006
|
20-11-2005 18:10:00
Normaal gezien kan je de juwelen van Linea kopen in de winkels waar ze de kleedjes verkopen, anja.
Stola of niet, heb ik ook nog niet beslist omdat je die kan krijgen tot een week voor je trouwt. Ik ga het weer toch afwachten, want als het echt warm is doe je die stola toch niet om.
Maar de juwelen van Linea heb ik alvast gekocht.
|
|
Isabelle
19-8-2005
|
21-11-2005 9:28:37
Ik kreeg een stola gratis bij mijn kleed. Wij trouwden in augustus. Twas niet te koud maar wel regen. Ik heb hem nooit aangedaan, kvond dat het maar in de weg hangde en op zo'n dag wilde ik me toch goed en gemakkelijk voelen.
|
|
Lien
26-5-2006
|
21-11-2005 12:18:49
Hallo Anja
Ik trouw dezeflde dag als jij en ik heb er ook even over getwijfeld maar heb er dan toch eentje besteld. Je weet maar nooit ...
groetjes Lien 26/05/06
|
|
Debra
11-8-2006
|
21-11-2005 20:09:21
Hoi Anja,
Ik denk dat je 'Debra' bedoeld i.p.v Gerda, maar tis u vergeven hoor :-). Ik kan de juwelen in de conceptwinkel van Linea Raffaëlli kopen in Brugge! Maar ik ben gisteren naar een modeshow geweest van een andere bruidswinkel en daar zag ik in hun etalage ook de juwelen van Linea Raffaëlli liggen dus denk ik dat je dat in vele winkels zal vinden! Veel succes!
Grtz Debra (11/08/06)
|
|
robben
20-5-2006
|
22-11-2005 10:52:17
Ik trouw 20 mei 2006 en heb er wel een stola bij genomen. Mijn jurk is nogal open en voor in de kerk leek het me toch beter een stola om te doen. De verkoopster heeft me ook toffe combinaties laten zien van mijn jurk met stola. De stola was wel 150euro...
Groetjes, Isabelle
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|