TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
26-6-2010
|
15-1-2010 18:40:58
Dag Sara,
Je moet je niet laten afschrikken. Gewoon gaan passen. Als hij te duur zou zijn, dan kan je nog zoveel andere passen. Ik denk dat hij misschien wel tegen de 2000 euro kan kosten, maar dat is ook een gokje hoor. Ik heb hem er wel zien hangen toen ik ging passen.
Groetjes!
|
|
Evi
17-4-2010
|
15-1-2010 23:14:37
Is het een jurk van Maggie Sottero? Dan zit je tussen de 1800-2500€.
|
|
Sara
4-9-2010
|
16-1-2010 10:08:25
Evi, neen eentje van de Pierre-Yves collectie zelf denk ik.
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
16-1-2010 11:31:18
ja da is zo,.. als je het kleed aan hebt en de prijs te horen krijgt, dan weet je meteen of het dit is of niet.. als de prijs te hoog is naar jullie budget, dan kan het goed zijn dat je het helemaal geen mooi kleed meer vindt :) zo heb ik da toch. hehe
|
|
Lieve
26-6-2010
|
16-1-2010 13:34:20
Bij mij was het zo dat toen ik ging passen, ik mijn budget moest zeggen. Dan zoeken ze jurken voor je binnen dat budget. Ik mocht ook zeggen welke ik zeker wilde passen, dus dat kan je dan ook doen he... Ik wilde een van Marylise zeker passen, was verliefd op die jurk... hij stond voor geen meter. Heb nu een jurk van ong 1000€, prachtige jurk, een waarvan ik vantevoren dacht (toen ik hem gewoon zag hangen): nee, die wil ik absoluut niet. Hij staat supermooi, en ik ben er heel blij mee. Dus gewoon gaan passen is de boodschap. 't Kan dus ook zijn dat hij helemaal niet bij je staat... :-)
Succes!!! En geniet ervan!
|
|
monica
22-5-2010
|
17-1-2010 12:03:23
Hoi! Het is een jurk van Jenny Packham. Ik heb de jurk gepast, vond hem wel waaw, envooral heel sexy. En net daarom (omdat hij heel sexy was) heb ik em nie tgenomen. Ik had het idee dat ik te weinig bruid zou zijn en te veel 'hollywood" ;-) De jurk ligt boven 2000€ (als ik me niet vergis bijna 3000€). ik heb zelf wel een andere jurk van Jenny Packham gekocht bij Pierre Yves..beetje in het zelfde genre, maar kvoel me er 'veiliger' in (mijn borsten zijn niet groot genoeg om die megadecolleté te houden) en minder 'hot' :-) Maaaaaaaaar..pas em eens, anders ga je er spijt van hebben! Dat heb ik ook gedaan, en pas nadien kan je je mening echt vormen hoor! Veel succes
|
|
Lieve
4-9-2010
|
18-1-2010 15:44:23
Toen ik bij Pierre-Yves aan het passen was, stond er naast mij een meisje die jurk te passen. Het is inderdaad een prachtige jurk maar je moet er echt wel een super strak lichaam voor hebben want het stofje laat elk putje of bubbeltje zien. Het meisje dat naast mij stond te passen, was echt wel een slank meisje maar ze had een heel klein beetje vet zitten op haar maagstreek en zelfs dat kleine bubbeltje kon je zien.
Lieve 04/09/10
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|