Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk Pierre-yves?

15-1-2010 17:56:48
Heeft er iemand een idee van de prijs voor de licht-gouden bruidsjurk die Pierre-yves vaak in zijn advertenties gebruikt? Ik vind het een prachtige jurk, maar heb schrik voor de prijs. Ik ga er eens gaan passen, maar zou toch graag op voorhand een prijsindicatie weten. Het gaat over een smal model van jurk met een soort geweven lint op de rug. Heeft iemand die jurk reeds gepast?

Sara
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1248

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik15-1-2010 18:40:58

Dag Sara,

Je moet je niet laten afschrikken. Gewoon gaan passen. Als hij te duur zou zijn, dan kan je nog zoveel andere passen.
Ik denk dat hij misschien wel tegen de 2000 euro kan kosten, maar dat is ook een gokje hoor. Ik heb hem er wel zien hangen toen ik ging passen.

Groetjes!

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik15-1-2010 23:14:37

Is het een jurk van Maggie Sottero?
Dan zit je tussen de 1800-2500€.

Sara
4-9-2010
 Meld misbruik16-1-2010 10:08:25

Evi, neen eentje van de Pierre-Yves collectie zelf denk ik.

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik16-1-2010 11:31:18

ja da is zo,.. als je het kleed aan hebt en de prijs te horen krijgt, dan weet je meteen of het dit is of niet.. als de prijs te hoog is naar jullie budget, dan kan het goed zijn dat je het helemaal geen mooi kleed meer vindt :) zo heb ik da toch. hehe

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik16-1-2010 13:34:20

Bij mij was het zo dat toen ik ging passen, ik mijn budget moest zeggen. Dan zoeken ze jurken voor je binnen dat budget. Ik mocht ook zeggen welke ik zeker wilde passen, dus dat kan je dan ook doen he... Ik wilde een van Marylise zeker passen, was verliefd op die jurk... hij stond voor geen meter. Heb nu een jurk van ong 1000€, prachtige jurk, een waarvan ik vantevoren dacht (toen ik hem gewoon zag hangen): nee, die wil ik absoluut niet. Hij staat supermooi, en ik ben er heel blij mee. Dus gewoon gaan passen is de boodschap. 't Kan dus ook zijn dat hij helemaal niet bij je staat... :-)

Succes!!! En geniet ervan!

monica
22-5-2010
 Meld misbruik17-1-2010 12:03:23

Hoi! Het is een jurk van Jenny Packham. Ik heb de jurk gepast, vond hem wel waaw, envooral heel sexy. En net daarom (omdat hij heel sexy was) heb ik em nie tgenomen. Ik had het idee dat ik te weinig bruid zou zijn en te veel 'hollywood" ;-)
De jurk ligt boven 2000€ (als ik me niet vergis bijna 3000€). ik heb zelf wel een andere jurk van Jenny Packham gekocht bij Pierre Yves..beetje in het zelfde genre, maar kvoel me er 'veiliger' in (mijn borsten zijn niet groot genoeg om die megadecolleté te houden) en minder 'hot' :-)
Maaaaaaaaar..pas em eens, anders ga je er spijt van hebben! Dat heb ik ook gedaan, en pas nadien kan je je mening echt vormen hoor! Veel succes

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik18-1-2010 15:44:23

Toen ik bij Pierre-Yves aan het passen was, stond er naast mij een meisje die jurk te passen. Het is inderdaad een prachtige jurk maar je moet er echt wel een super strak lichaam voor hebben want het stofje laat elk putje of bubbeltje zien.
Het meisje dat naast mij stond te passen, was echt wel een slank meisje maar ze had een heel klein beetje vet zitten op haar maagstreek en zelfs dat kleine bubbeltje kon je zien.

Lieve
04/09/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info