Terug naar overzicht
HalloIk ben vandaag voor mijn proefkapsel geweest. Ik had nietske bij van accessoires, omdat ik niet goed wist wat er bij ging passen. Ik had enkel een foto bij van hoe ik het ongeveer zou willen. Achterna heb ik het eens nagevraagd en hem zei dat het heel mooi zou zijn met roosjes in men haren dus ben ik van plan om dit te doen. Misschien als je het zeker niet weet eens de raad vragen van je kapper of kapster en dan pas gaan halen. Bij de meeste kappers hebben ze ook wel speldjes en zo liggen.Veel succesPetroeska16/04/2010
Hey,Ik heb vandaag men 2de proef kapsel laten doen zodat ik het bij men kleed kon zien om dan zo de juiste versiering te kunnen kiezen dat mooi bij men kleed past. Ik heb uiteindelijk speldjes met een parel aan gekozen omdat dit het mooiste bij men kleed was. Dus best eerst een kapsel proberen en dan eens je haar laten doen als je een pas hebt. Bruidswinkels hebben vaak genoeg keuze in haarversieringen.Groetjes
Hoe lang op voorhand gaan jullie bij de kapper voor de proef?
Heykes Ik ben vandaag geweest en ik trouw op 16 april groetjes
Ik trouw in mei & heb een afspraak vastgelegd voor eind februari. Ik ben wel van plan tegen dan mijn eigen haaraccessoires mee te nemen!
Ik heb vorige week maandag men eerste proefkapsel gehad en ik trouw in april :-)
Ik had op voorhand mijn haarjuwelen gekocht. Dit waren ivoorkleurige parels met strass-steentjes erin. De kleur was hetzelfde als mijn top en er zaten ook steentjes op.Bij de kapper hadden ze zelf ook curlies e.d., dus als je kan ze ook steeds daar kopen of zelfs lenen.Groetjes,Véro
Hallo,Op mijn kleed zitten kleine trosjes bloemen verwerkt, ik heb er een 6tal aparte besteld om aan haarklemmetjes te bevestigen en zo in mijn haar te steken. Moet nog een afspraak maken voor proefkapsel, waarschijnlijk midden maart.groetjes,natasja17/4/2010
Hallo Kristelle,Voor kapsels op maat en aan huis kijk eens op www.sasacademy.be veel succes,