Terug naar overzicht
HeyZo raar, ik heb dit ook gehoord gisteren! Maar ik heb ook wel gehoord dat de prijzen in de lijn van princess liggen, dus ga daar niet kijken.GroetjesVicky09.09.06
hoi Veerle!Ik was daar gaan kijken. Ze hebben minder kleedjes dan in een bruidswinkel, maar toen ik ging waren er wel een aantal hele mooie. Dat was dan ook het enige goede punt voor mij. Ze laten je maar met tegenzin passen en behandelen je alsof je hun kleedjes zou kunnen beschadigen (wat wel waar is maar ik pas toch liever niet met een verkoopster die de hele tijd op een halve centimeter van mij staat om te zien of ik toch maar niet op de sleep sta, of ik het kettinkje niet probeer mee te nemen .. etc.). Ik had er wel één heel mooi kleedje waar ik over twijfelde, maar het was 2000 € en de verkoopster eiste dat ik binnen de drie dagen zou beslissen (ze wou eigenlijk dat ik meteen besliste maar dat weigerde ik) en ik ben dan maar naar een andere winkel gegaan. Dus, buiten een aantal mooie kleedjes die niet tot grote collecties behoren, vond ik er maar niks aan. Ik denk dat je idd. beter bij een bruidswinkel gaat, waar je op je gemak kan kiezen en niet onder druk wordt gezet.Groetjes!Gaëlle