Terug naar overzicht
HeykesWijzelf zijn naar bruidshuis Steven geweest voor zowel mijn kleedje als voor het huren van een kostuum voor men ventje. Daar mijn ventje helemaal in het zwart wou gaan met een witte das was zijn keuze snel gemaakt en de dame in kwestie wist hoe men kleedje eruit zag en wat er beste zou bij passen. Misschien moet je eens samen met je ventje naar daar gaan en zien. Is zijn keuze dan nog altijd het pak bij jonavan wel dan zou ik niet twijfelen ( wij willen ons ook goe voelen in ons kleedje en als hem da heeft met da pak gewoon laten doen dan). Ik begrijp heel goed dat je de kosten wil beperken. Maar je ventje moet zich er ook goed bij voelen. Bij Bruidshuis Steven wordt je heel goed onthaald, de dame is heel vriendelijk, heeft echt oog voor detail, ... Het is wel zo dat je in de week gewoon kunt gaan om te passen , maar dat je voor de zaterdag best een afspraak maakt. Groetjes en veel plezierPetroeska16/04/2010
Kan je niet voor je aanstaande man bij Jonavan bestellen en voor de suite bij Steven ? Je kan voor de bruidegom wel wat meer uitgeven maar voor de suite ? Het is toch niet iets om je voor te schamen dat je voor de suite de goedkoopste oplossing zoekt ? Enkel het pak 65 € ! Zal/Kan iedereen dat zomaar uitgeven, vraag ik me dan af ? Zou ik het zèlf uitgeven ?... Daarom zou ik bruidegom zijn zin laten doen bij Jonavan maar de rest bij Steven halen. De crisis geldt voor iederéén he, niet enkel voor de handelaars. Daarom zou ik het zo doen.
Wij deden het ook zoals Tammy voorstelt. Het pak van mijn man kwam van een andere winkel dan waar de suite de kostuums huurden. Dat is geen enkel probleem, hoor! Wij zijn ook geen moment scheef bekeken omdat mijn man geen kostuum van daar nam.Groetjes,Véro