Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom t.o.v. suite

15-1-2010 20:01:45
Wij zitten met een dilemma. We zijn gisteren gaan kijken voor een kostuum voor mijn man in spé ;-). We waren naar Jonavan in Roeselare geweest, we hebben daar een heel mooi kostuum gezien maar nog niet toegezegd. Nu had ik ook de prijzen meegekregen van alle huurkledij. Thuis heb ik die vergeleken met de prijzen van bij bruidsmode Steven in Torhout, en Jonavan is duidelijk een heel stuk duurder (verschil van 25 euro/persoon) Ik wil de suite niet onnodig op hoge kosten jagen, dus zou ik liever nog eens gaan kijken bij Steven, maar mijn aanstaande is natuurlijk zot van da kostuum bij Jonavan... Bij Bruidsmode Steven is het goedkoopste kostuum 45 euro, terwijl bij Jonavan dit reeds 65 euro is (beiden zonder hemd of das) Wij zouden de mensen zelf hun kostuum laten betalen daarom dat ik de prijs zo laag mogelijk wil houden... Hoe lossen jullie dit op??? Tips??? Ervaringen met Bruidshuis Steven of Jonavan zijn ook altijd welkom.

Groetjes
Deanie
12 juni 2010

Deanie

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1365

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik15-1-2010 20:17:30

Heykes

Wijzelf zijn naar bruidshuis Steven geweest voor zowel mijn kleedje als voor het huren van een kostuum voor men ventje. Daar mijn ventje helemaal in het zwart wou gaan met een witte das was zijn keuze snel gemaakt en de dame in kwestie wist hoe men kleedje eruit zag en wat er beste zou bij passen. Misschien moet je eens samen met je ventje naar daar gaan en zien. Is zijn keuze dan nog altijd het pak bij jonavan wel dan zou ik niet twijfelen ( wij willen ons ook goe voelen in ons kleedje en als hem da heeft met da pak gewoon laten doen dan). Ik begrijp heel goed dat je de kosten wil beperken. Maar je ventje moet zich er ook goed bij voelen.
Bij Bruidshuis Steven wordt je heel goed onthaald, de dame is heel vriendelijk, heeft echt oog voor detail, ... Het is wel zo dat je in de week gewoon kunt gaan om te passen , maar dat je voor de zaterdag best een afspraak maakt.

Groetjes en veel plezier

Petroeska
16/04/2010

Tammy
26-6-2010
 Meld misbruik15-1-2010 21:13:37

Kan je niet voor je aanstaande man bij Jonavan bestellen en voor de suite bij Steven ? Je kan voor de bruidegom wel wat meer uitgeven maar voor de suite ? Het is toch niet iets om je voor te schamen dat je voor de suite de goedkoopste oplossing zoekt ?
Enkel het pak 65 € ! Zal/Kan iedereen dat zomaar uitgeven, vraag ik me dan af ? Zou ik het zèlf uitgeven ?...
Daarom zou ik bruidegom zijn zin laten doen bij Jonavan maar de rest bij Steven halen.
De crisis geldt voor iederéén he, niet enkel voor de handelaars.
Daarom zou ik het zo doen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-1-2010 17:41:27

Wij deden het ook zoals Tammy voorstelt. Het pak van mijn man kwam van een andere winkel dan waar de suite de kostuums huurden. Dat is geen enkel probleem, hoor! Wij zijn ook geen moment scheef bekeken omdat mijn man geen kostuum van daar nam.

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info