Terug naar overzicht
die van mij was geleend van mijn getuige , wit boordje rond, een meter of 5 lang bezet met tientallen swarovski kristallen
ik heb er ook ene.ene die heel lang is maar laat hem wel ma vanachteren uit mijn haar vertrekken en ik kan er hem uit doen want voor te dansen zie ik da ni zitten.weet nimmer hoeveel hij kost want ben al even niet meer gaan passen.is wel duur dacht ik.groetjes!
Hoi Annelies,Ik heb een kortje, niets van versiering aan zelfs geen boordje... Heel simpel... Het komt onderaan m'n kapsel zodanig dat 'k hem er kan uithalen als 'k wil. Kostte wel zo'n 300 euro... geen biesje, geen kristallekes, gewoon heel simpel model van ong. 1 meter lengte. Ik heb gekozen voor een kort model omdat een lang (denk ik) niet zo makkelijk is om mee te stappen en ik vond een lange niet passen bij m'n kleedje.Hopelijk ben je er iets mee.Sabine
Hey Sabine,Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?Groetjes,Annelies
ik had een sluier van ongeveer 70 cm. Hij kwam juist tot onder mijn poep, en vanaf dan kwam er in mijn kleed dezelfde voile voor. Het was een simpel modelletje zonder boordje of versiering. Hij zat boven in mijn kapsel en na de openingsdans heb ik deze af gedaan. Ik heb hem in de bruidswinkel gekocht voor 75 euro. Het was exact dezelfde voile als in mijn trouwkleed voorkwam. veel succes
ik had ook een sluier, eentje met 2 lagen in de kleur van mijn kleed, ik liet deze vertrekken vanuit mijn haar (ingewerkt), daar was ook nog mijn tiara bij ingewerkt, alleen zien als je ervoor kiest dat je ze gemakkelijk kan uitdoen, moest het lastig zijn bij het avondfeest kan het uit (maar ik had ze een hele tijd aan. Foto's op www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
Hallo Annelies,voor je kapsel an ik je steeds helpen , ook aan huis, kijk eens op www.sasacademy.be veel succes,