Terug naar overzicht
Dag Natacha,Ik zou dat ook graag doen.Ik denk om ermee te beginnen ergens tussen hoofdgerecht en dessert. Ik zal geen uren kunnen vullen met een voorstelling. Dan moet ik wel heeeeeeeel veeel foto's opduikelen.Waar ga jij een groot scherm halen? En zo'n apparaat om te projecteren?GRoetjes,Stephanie
hey,heb het eens gezien op een feest en was tijdens het dessert, was wel leuk.veel plezier!!!
Wij doen het niet met de openingsdans, maar bij de vader dochter dans heb ik het liedje laten bewerken met foto's van ons eronder, en de tekst erbij. Is heel mooi gevorden.Voor de rest tonen wij foto's van heel de dag en de avond tijdens het avondfeest.
Ik doe dit zo goed als altijd!grtzwww.discovideo.be
Jaaa Rik, ik ben al bezig met die van ons die jij zal mogen projecteren :-) kijk ernaar uit. Btw het contract is verzonden en zal dus snel in je brievenbus zitten ;-)
ok thanx Saar.
wij lieten tijdens onze openingsdans een clip van de dag afspelen, was zeer leuk en mooi, achteraf speelde hij die clip nog een keer. Was geprogrameerd op ons openingsnummer.
amai blijkbaar is dit in!! ;-)waar ik het ga halen, mijn dj is er voor aant kijken. hopelijk komt dit niet te duur uit... iedereen succes nogen thankx voor de reactie's
Beste,Naar eigen ervaring is dit idd zo dat mensen vanaf zij de foto's kunnen zien afgeleid zijn. Dus daar kan de dj idd gelijk in hebben.Met vriendelijke groeten,Toon 0495/23 69 21www.maximuz.be