Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's projecteren op feest

16-1-2010 13:47:40
hoi bruidjes,
ik ben vollop bezig met allerlei voorbereidingen. nu we zouden graag tijdens het feest foto's projecteren van toen we klein waren, nu en de geboorte van de kids met aanvullen foto's van ons gezin nu.
heeft er dit al iemand gedaan tijdens het feest. ik wou dit doen tijdens openingdans, maar de dj zegt dat ik dit niet mag doen, anders wordt de openingsdans niet in de spot gezet. weet iemand wanneer ik dit best wel zou doen? of is dit wel een leuk idee om dit te doen? grt

wij trouwen 11 juni 2010

natacha
11-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1040

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik16-1-2010 13:50:13

Dag Natacha,

Ik zou dat ook graag doen.
Ik denk om ermee te beginnen ergens tussen hoofdgerecht en dessert. Ik zal geen uren kunnen vullen met een voorstelling. Dan moet ik wel heeeeeeeel veeel foto's opduikelen.

Waar ga jij een groot scherm halen? En zo'n apparaat om te projecteren?

GRoetjes,
Stephanie

ilse
18-9-2010
 Meld misbruik16-1-2010 14:37:35

hey,

heb het eens gezien op een feest en was tijdens het dessert, was wel leuk.
veel plezier!!!

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik16-1-2010 14:39:05

Wij doen het niet met de openingsdans, maar bij de vader dochter dans heb ik het liedje laten bewerken met foto's van ons eronder, en de tekst erbij. Is heel mooi gevorden.

Voor de rest tonen wij foto's van heel de dag en de avond tijdens het avondfeest.

Rik

Meld misbruik16-1-2010 16:29:13

Ik doe dit zo goed als altijd!
grtz
www.discovideo.be

Saar
5-6-2010
 Meld misbruik17-1-2010 20:29:59

Jaaa Rik, ik ben al bezig met die van ons die jij zal mogen projecteren :-) kijk ernaar uit. Btw het contract is verzonden en zal dus snel in je brievenbus zitten ;-)

Rik

Meld misbruik18-1-2010 1:10:57

ok thanx Saar.

heidi

Meld misbruik18-1-2010 7:52:26

wij lieten tijdens onze openingsdans een clip van de dag afspelen, was zeer leuk en mooi, achteraf speelde hij die clip nog een keer. Was geprogrameerd op ons openingsnummer.

natacha
11-6-2010
 Meld misbruik18-1-2010 18:21:09

amai blijkbaar is dit in!! ;-)
waar ik het ga halen, mijn dj is er voor aant kijken. hopelijk komt dit niet te duur uit...
iedereen succes nog
en thankx voor de reactie's

Toon

Meld misbruik20-1-2010 19:10:42

Beste,

Naar eigen ervaring is dit idd zo dat mensen vanaf zij de foto's kunnen zien afgeleid zijn. Dus daar kan de dj idd gelijk in hebben.

Met vriendelijke groeten,

Toon
0495/23 69 21
www.maximuz.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...