Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tas bij bruidskleed?

20-11-2005 12:48:02
Misschien een domme vraag maar voorzien jullie een tasje in de stijl van je bruidskleed? Ik heb eigenlijk nog geen bruid gezien die een tasje had? Ik had gedacht om die zaken zoals portemonnee met identiteitskaart en dergelijke aan mijn zus te geven. Voor s'avonds opt feest maak ik een andere tas omdat we daar ook blijven overnachten.
Wat gaan jullie doen?

Anja
26-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 546

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik20-11-2005 13:17:13

Hoi,

Ook ik voorzie een klein tasje waar make-up, een zakdoek enzo inzit! Die geef ik dan aan één van de dames die mee in de suite lopen! Waar we het geld en zo gaan steken om die avond de DJ te betalen daar zijn we nog niet uit maar dit is maar een detail we geraken er wel uit!

Grtz Debra
(11/08/06)

Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik20-11-2005 15:02:19

Hallo Anja,

Ik had een speciaal (klein) tasje, weliswaar eentje met een riempje, niet een dat je de hele tijd in je handen moet houden. Ik vond dat het mijn outfit "af" maakte, en het was heel handig om zakdoek en GSM altijd bij me te hebben...

Liefs
Barbara - 4/11/05

Els
1-4-2006
 Meld misbruik20-11-2005 19:26:19

Mijn verloofde houdt voor mij een zakdoekje, identiteitskaart en wat geld bij... voor de rest: geen gesleur, normaal loop ik altijd rond met tasjes, maar die dag niet, en zeker niet met mijn gsm, wie zou me op die dag moeten storen?? geen zorgen aan mijn hoofd hoor!

Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik20-11-2005 22:33:56

ik heb die dag ontzettend veel smsjes gekregen, van vriendinnen die niet naar het gemeentehuis konden komen (2 min voor de trouw: "hoi bruid, veel kalmte toegewenst - doe dat goed en dikke knuffels!" en zo van die dingen...) en onderweg eigenlijk de hele dag door van mensen die naar het avondfeest kwamen maar niet de hele dag met ons mee op stap waren, maar zo wel mee "volgden"; al die berichtjes waren in feite superleuk, dus ik zou zeggen: ook al heb je geen tasje, geef je gsm zeker mee aan je man!

liefs
barbara

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik21-11-2005 12:14:37

Ik voorzie zelf geen tasje, geef mijn belangrijke dingen aan mijn moeder. Ik ga zeker zien dat we ten allen tijde minstens 1 GSM bij hebben, er moest eens iets voorvallen, je weet nooit...

An
13-8-2005
 Meld misbruik23-11-2005 21:03:21

Hoi Anja,
Ik ben 13augustus getrouwd en had zelf geen handtas bij. Mijn man had een zakdoek en mijn lippengloss bij. De rest (make-up, deo, gsm ed) had ik in mijn beauty-case op de kamer.
k Denk dat een tasje onhandig is. En eigenlijk heb je op de gemeente en in de kerk dat helemaal niet nodig. Eens op het feest kan je belangrijke dingen nog altijd bijhouden in je gebruikelijke handtas en dan ergens in de buurt zetten.
Groetjes en veel succes!
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...