Terug naar overzicht
Ik heb gewoon mijn blaadjes van mijn misboekje geperforeerd en samen gebonden met een lintje.Petroeska
Je kan, als je de tekst gewoon typt in word, kiezen om dit af te drukken als 'boekje'. In office 2007 NL 'katern' genoemd. Dan wordt deze tekst automatisch afgedrukt in boekvorm. Je moet wel zorgen voor recto-verso printer.
dag,Ik heb ons misboekje gemaakt in plubischer en daarna geperforeerd en samen met een raffiealintje samen gebonden en er een strikje van gemaakt.Groetjes Frida
wij gaan het ook gewoon afprinten en samenbundelen met een mooi koortje, maar mss kun je eens kijken naar het afdrukvoorbeeld en zie je daar wat er nog moet aangepast worden ? xx
Hallo, Wij hebben ons misboekje ook in Word gemaak. Wij hebben het formaat van de pagina op A5 gezet ipv op A4. Hierdoor krijg je blz per blz en heb je geen probleem met het centreren van de tekst. Bij het afdrukken moet je wel bij de printerinstellingen aanduiden dat je een boekje gaat afdrukken. Dan zal alles op de juiste plaats geprint worden. Veel succes!!Groeten, Annelies
Ondertussen is het me gelukt, blijkbaar stonden mijn printerinstellingen op zijn Amerikaans :o)Toch bedankt voor alle nuttige tips!