Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje nieten + voorblad

16-1-2010 18:08:22
Ons misboekje is volledig klaar maar enkel het voorblad (dus voor-en achterkant) krijg ik maar niet klaar. Op de voorkant heb ik onze namen vermeld met de datum en foto's en op de achterkant een gedichtje. Ik heb deze in Word aangemaakt en dit verdeeld over 2 kolommen en gecentreerd. Helaas krijg ik de tekst niet in het midden gezet (ook al heb ik de paginainstellingen links en rechts veranderd, ook de afstand tussen de 2 kolommen) en het lukt mij maar niet. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of een andere mogelijkheid? En hoe doen jullie dit om jullie misboekje te nieten? Ook heb ik er al aan gedacht om eventueel met lintjes te werken zodat de bladen toch samenblijven...

Sanne
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1457

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik16-1-2010 19:22:31

Ik heb gewoon mijn blaadjes van mijn misboekje geperforeerd en samen gebonden met een lintje.

Petroeska

kim

Meld misbruik16-1-2010 20:28:21

Je kan, als je de tekst gewoon typt in word, kiezen om dit af te drukken als 'boekje'. In office 2007 NL 'katern' genoemd. Dan wordt deze tekst automatisch afgedrukt in boekvorm. Je moet wel zorgen voor recto-verso printer.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-1-2010 10:17:31

dag,

Ik heb ons misboekje gemaakt in plubischer en daarna geperforeerd en samen met een raffiealintje samen gebonden en er een strikje van gemaakt.

Groetjes Frida

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik17-1-2010 11:32:06

wij gaan het ook gewoon afprinten en samenbundelen met een mooi koortje, maar mss kun je eens kijken naar het afdrukvoorbeeld en zie je daar wat er nog moet aangepast worden ? xx

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik5-2-2010 13:59:42

Hallo,

Wij hebben ons misboekje ook in Word gemaak. Wij hebben het formaat van de pagina op A5 gezet ipv op A4. Hierdoor krijg je blz per blz en heb je geen probleem met het centreren van de tekst. Bij het afdrukken moet je wel bij de printerinstellingen aanduiden dat je een boekje gaat afdrukken. Dan zal alles op de juiste plaats geprint worden. Veel succes!!

Groeten,
Annelies

Sanne
28-8-2010
 Meld misbruik6-2-2010 12:28:57

Ondertussen is het me gelukt, blijkbaar stonden mijn printerinstellingen op zijn Amerikaans :o)Toch bedankt voor alle nuttige tips!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info