Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau'tje bruidskindje

16-1-2010 18:16:55
Heeft er iemand originele ideeën voor een cadeau'tje voor een bruidskindje van 6 jaar? In het shoppingcenter van Wijnegem heb ik al gezien dat je zelf beren kunt laten samenstellen met bv. een trouwjurkje aan. Maar leukere ideetjes zijn steeds welkom :o)

Sanne
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1612

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-1-2010 23:33:06

Hallo Sanne, je zegt zelf wel dat er leukere dingen zijn dan 't teddybeer, en dat is absoluut. Kindjes van 6 spelen daar niet meer, sowieso zijn teddyberen erg uit. Denk dat je nog steeds best aan ouders vraagt waar je het kind grootste plezier er mee doet. Dat is toch ook je doel, het kind plezieren. Je moet niet iets zoeken dat jij leuk zou vinden (ni da je da zou doen hoor), maar wat zij leuk vinden. Daar niemand wellicht die kindjes kent vanop het forum, denk ik dat je je beter tot zijn/haar ouders wendt.
Zo gaan wij het alvast doen, mensen mogen denken wat ze willen van het cadeau, vinden ze dat raar, so be it. Mij gaat 't alleen maar om het blije gezichtje van de bruidskindjes en dat ze echt voelen van: "Wauw!", en later nog weten dat ze "TOEN een .... kregen, omdat ze bruidskindje waren". Succes anyway!

elke
10-7-2010
 Meld misbruik17-1-2010 10:09:12

wij hebben vier bruidskindjes van 5,6,7 en 8 jaar. (2 jongens en 2 meisjes). De 2 jongens zijn onze kids, dus we zoeken iets dat ze op dat moment graag hebben. En we doen er ook een kleurboek, werkboek of puzzel bij. Zo weten ze meteen wat te doen tijdens het diner.

Elke 10/7/'10

tamara
27-8-2016
 Meld misbruik17-1-2010 13:07:00

hey Sanne,

ik heb 4 bruidskindjes,2 jongens en 2 meisjes. de meisjes krijgen een armbandje en de jongens krijgen doucheschuim in het model van cars.

groetjes tamara

Marita

Meld misbruik18-1-2010 0:54:31

Hallo Sanne,
bij Het Bruidsparadijs hebben we gepersonaliseerde fotokadertjes in leder of glaswerk waar je dan een leuke trouwfoto als herinnering kan insteken ... een mooie wandklok met een kindertekening en julie namen of ander bedank-tekstje om in haar kamer te hangen? (misschien juist nog te klein hiervoor?) Meer mogelijkheden vind je bij Het Bruidsparadijs te Merksem.
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...