Terug naar overzicht
Als je hem niet zichtbaar wil hebben op je trouwdag kan je hem best camoufleren met fond de teint. Dit is zeer doeltreffend. Maar wat je tegenwoordig ook kan doen, is een soort plaktatoo van pareltjes of diamantjes... Zeer mooi en feestelijk zo'n glitterende tatoo op je rug. Je kan zelfs kiezen wat je doet je tatoo zichtbaar laten en versieren... of hem eerst laten wegshminken en dan een ander motiefje of zo... hoop dat het een hulp was...Groetjes,Els
Ik heb ook een tattoo, een dolfijn op mijn rechter schouder. Ik heb namelijk een kleedje met bandjes en die bandjes komen voor mijn tatoeage, das inderdaad niet zo schoon, maar als je uw tattoo schminkt, dan maak je zowiezo uw kleed vuil, das minder. Ik kan geen glinsterkes der rond plakken, maar als het bij jouw mogelijk is, dan zou ik het doen, het lijkt me een geweldig idee!! xxx
Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie reacties.Denk dat ik eens op zoek zal gaan naar zo'n plaktatoeage, dat lijkt met wel een origineel idee. GroetenSofie
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be