Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervarigen torselet/bustier

17-1-2010 8:40:38
Hoi dames,

Ik heb even een vraagje. Ik zou graag een torselet of bustier onder mijn kleedje hebben. De dame van de lingerie winkel raadde me het af omdat dit warm zou zijn. Ik wou graag die dag eens iets speciaals dragen, nu weet ik het dus niet goed meer...
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

ALvast bedankt!
Groetjes,
Evie

Evie
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1363

Leen
26-6-2010
 Meld misbruik17-1-2010 10:12:58

Hoi Evie,

de dame heeft overschot van gelijk als ze zegt dat het warm is (en dat is zacht uitgedrukt). Je moet het gewend zijn.
Ik heb jarenlang guêpières gedragen maar liet ze 's zomers in de kast liggen ; veel te warm gewoon. En guêpières zijn dan véél meer open dan torselets omdat er dikwijls veel kant in gebruikt wordt.
In de lente, herfst of winter kan je dat zeker dragen. Ik wil je echt niet ontmoedigen maar ik zou zeggen : probeer het eerst eens uit op je werk of ergens waar de kamertemperatuur al aangenaam warm is want dat is in een feestzaal ook zo.
Het beste ermee !

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik17-1-2010 11:18:46

Als je trouwt in de zomer zou ik het niet aanraden, zeker niet als je jurk ook al zit als een korset, strak rond je lijfje, dan is het zeer warm.

Ik trouw zelf in aprl, en kan de warmte wel gebruiken :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...