Terug naar overzicht
dag,Gewoon even kijken op bedankt.nlStaan leuke dingen op.frida
Wij kozen voor de dames: prachtige zelfgemaakte zeepjes versierd met echte roosjes enz, gemaakt door een vriendin van mij. Past ook bij mij omdat ik veel met beauty bezig ben, beheer mijn eigen website.En voor de heren een cognacglas met hun naam op gegraveert. Omdat mijn vriend al jaren cognac spaart.Hou het gewoon lekker persoonlijk!
Hallo Lieve,bij Het Bruidsparadijs te Merksem zijn er heel wat mogelijkheden in bedankjes, in verschillende prijsklasses.Nog veel succes!Maritawww.bruidsparadijs.be
www.bedankjes.nl Erg leuke dingen en erg lage prijzen. Wij zijn heel tevreden, ook heel snelle service
wij zullen waarschijnlijk gepersonaliseerde m&m's bestellen, we hebben nu reeds een kleine bestelling geplaatst zodat we de kwaliteit kunnen zien. Je kan een zak van 1.5kg kopen voor 70€, voor de verpakking kijk ik op internet voor organza zakjes, veel goedkoper dan de individuele verpakkingen die ze zelf aanbieden op hun site.www.mymms.be
fiogf49gjkf0dwij denken aan een peper en zout vatje met onze naam op. grtz
Wij hebben in de AVA kleine vouwdoosjes gekocht die we vullen met trouwsuikertjes (hartvorm) en M&M's met onze naam en trouw datum op.