Terug naar overzicht
Hey, ook wij gaan op rondreis in Florida, dus ik zal ook even reageren :)Wij hebben via connections een tour in Florida geboekt, en komen aan 3700 euro voor onze vluchten, overnachtingen in luxe-hotels en huurauto. Wij gaan van 26 juni tot 10 juli.groetjes,Karolien
Amai Karolien, ik verschiet echt van de prijzen! Dacht dat het het dubbele zou zijn! Kan je mij mss een meer gedetailleerd verloop van de reis doormailen. Welke hotels, wat in en buiten de prijs valt enz?Alvast bedankt!!!
Hey Stephanie!Je kunt onze rondreis terugvinden op: http://wereldreizen.jetair.be/nl/Usa-Canada-Bahama's/US... Wij hebben geboekt via Boone Travel in Brugge. We reizen dus met Jetair, en we vliegen met American Airlines (vertrek vanuit Zaventem via New York). Na onze rondreis verblijven we nog 3 nachten in Loews Santa Monica hotel. Ik vond de prijs ook heel erg goed meegevallen. Ook wel nog een stuk dankzij de dollar natuurlijk, maar toch, ik was aangenaam verrast! laat maar weten als je nog tips nodig hebt!
Hehe, ook ik voel me aangesproken ;)Wij gaan van 24 mei t.e.m. 16 juni, we landen in San Franciso en huren een wagen voor de duur van de reis. We rijden via Yosimite en andere nationale parken, Las Vegas,.. naar Los Angeles waarna we nog 4 dagen uitrusten aan Venice Beach. Wij betalen voor de vluchten, hotels voor 24 overnachtingen, verzekeringen en huur auto voor twee personen 4900€. Geboekt bij Connections. Veel succes!kim