Nu Online
Momenteel zijn er 374 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Info zalen regio O-VL

17-1-2010 13:31:58
Hi allemaal,

We zijn onze zoektocht naar een feestzaal regio O-VL gestart, en vroegen ons af of jullie soms ervaring hebben met één van de volgende zalen (sfeer, kwaliteit, prijscategorie?):

- Braemhof (Gentbrugge)
- Kasteel Coninxdonck (Gent)
- Liefmans (Oudenaarde)
- Paterskerk (Eeklo)
- Kasteel Sanderling (De Pinte)

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes, Ellen

Ellen
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 2352

Jamine
8-5-2010
 Meld misbruik17-1-2010 18:38:06

Hey, wij gaan trouwen in Kasteel Sanderling. Het zijn erg vriendelijke mensen. De prijscategorie: Voor receptie betalen wij 23/pers en het eten savonds, dat hangt af van de formulie die je kiest: bij ons komt het totaal op een klein 90/pers (met drank en bijbediening in), das dus wel nog vrij veel. De dingen die we geproefd hebben, waren heel lekker.
Het breamhof ken ik enkel als restaurant: heel lekker eten en een goede prijs, maar ik vind het qua locatie wel minder leuk dan Sanderling.

Succes met jullie zoektocht!

xxx

Ellen
20-8-2011
 Meld misbruik17-1-2010 19:19:42

Bedankt voor je reactie Jamine! Sanderling heeft bij ons ook een streepje voor ... we gaan donderdag eens een bezoekje brengen, dus ik ben alvast benieuwd!
Groetjes & nog veel plezier met de voorbereiding van jullie huwelijk !

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik17-1-2010 19:57:27

Hallo,
Ik heb hier eens foto's gezien van de Paterskerk in Eeklo, echt top locatie!!!
Prachtig gewoon.

Grt
Marieke

Ellen
20-8-2011
 Meld misbruik17-1-2010 20:25:24

Hoi Marieke,

Heb je die foto's toevallig nog staan?
Indien ja, zou je ze soms eens willen doormailen (ellen.c@telenet.be)?
Ik kan me namelijk op basis van de foto's online niet echt "iets voorstellen" bij deze locatie ...
Maar heb ook wel al een aantal keer gehoord/gelezen hier dat het een prachtige zaal is!
Alvast bedankt hé!

Groetjes, Ellen

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik18-1-2010 10:06:55

Dag ellen,

wij organiseren ons trouwfeest in de paterskerk. Das echt een prachtige locatie. We zijn er zaterdag nog geweest om nog wat foto's te trekken en omdat we nog wat vragen hadden rond een aantal dingen.

Ik zal je deze avond de foto's doormailen en je wat info geven rond prijs en dergelijk.

groeten
eva
10/07/10

Lore

Meld misbruik18-1-2010 11:14:03

Dag Ellen,
wij zijn ook onze zoektocht gestart en ik moet zeggen het is zeer moeilijk om een geschikte zaal te vinden.
Voorlopig hebben wij een optie bij www.hofvandeputte.be dit is een zaal in Zegelsem bij Brakel hier hebben wij een goed gevoel bij, de prijzen vallen goed mee tegen over andere zalen. Wij hebben de zaal Liefmans ook bezocht maar dat was niet ons ding, wij hebben twijfels i.v.m het eten.De Sanderling: wij waren niet overtuigd van deze keuze, nogal strikt aan de regels , als je iets wou veranderen aan de menu waren ze nogal stroef, wij willen geen menu waar we 4 uren aan tafel moeten zitten. Ik heb nog een weekje de tijd om alles eens te vergelijken, maar de sfeer in Hof Van De Putte spreekt mij enorm aan, de eigenaars zijn zeer vriendelijk en soepel i.v.m met onze vragen. Hopelijk kunnen wij de knoop deze week doorhakken, en ons huwelijk beginnen plannen voor aug.
Groetjes

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik18-1-2010 14:36:52

Wij zijn getrouwd in het Meersdael in Moerbeke-Waas: een absolute aanrader!!

Sofie

Meld misbruik18-1-2010 19:51:56

Wij gaan trouwen in Coninxdonck op 15 mei, ik zal je laten weten hoe het geweest is. Sanderling ook niet zo goede reacties op gehoord, schijnen voor alles een supplement te vragen en idd nogal stroef te zijn maar dat kan voor iedereen verschillen natuurlijk, gewoon eens gaan luisteren zou ik zeggen. Bramhof is lekker van eten maar vind ik minder qua locatie

verder heb je ook n og: t boerenhof, de lozen boer, kasteel van zaffelaere, de roskam et etc keuze genoeg

gewoon eens een dagje rondrijden en vergelijken zou ik zo zeggen!

succes met de keuze!!

Wendy
28-8-2010
 Meld misbruik18-1-2010 20:08:56

Hallo Ellen,

Deze staat mss niet op jouw lijst, maar is zeker de moeite waard: Kasteeldomein Sint-Hubert in Ronse. Werd ons eveneens ten stelligste aangeraden door onze ceremoniemeester.
Prachtige locatie, sublieme keuken, op en top romantische setting!
www.st-hubert.be

Gr,
W.

Jamine
8-5-2010
 Meld misbruik18-1-2010 20:28:48

Ik moet zeggen dat wij nog niets gemerkt hebben van stroefheid bij Sanderling.
Wat wel klopt is dat je voor bv. bijbediening en sommige nagerechten een extra moet betalen, maar dat staat heel duidelijk in hun brochure. Je kan ook zelf beslissen wat je hiermee doet.
Ze hebben ons ook meteen al wat kleine dingetjes laten proeven, en iets te eten maken voor een diabeet is geen probleem.
Wij zijn dus heel tevreden.Ik hoop dat het donderdag voor jullie ook meevalt.
Ik vind een trouwzaal kiezen een beetje hetzelfde als een trouwkleed, je weet wanneer het jullie zaal is!
veel succes!

Jamine
8-5-2010
 Meld misbruik18-1-2010 20:29:13

Ik moet zeggen dat wij nog niets gemerkt hebben van stroefheid bij Sanderling.
Wat wel klopt is dat je voor bv. bijbediening en sommige nagerechten een extra moet betalen, maar dat staat heel duidelijk in hun brochure. Je kan ook zelf beslissen wat je hiermee doet.
Ze hebben ons ook meteen al wat kleine dingetjes laten proeven, en iets te eten maken voor een diabeet is geen probleem.
Wij zijn dus heel tevreden.Ik hoop dat het donderdag voor jullie ook meevalt.
Ik vind een trouwzaal kiezen een beetje hetzelfde als een trouwkleed, je weet wanneer het jullie zaal is!
veel succes!

Ellen
20-8-2011
 Meld misbruik18-1-2010 21:19:11

Thanks allemaal voor de reacties!

@ Eva - zou super zijn mocht je een aantal foto's kunnen doorsturen v/d Paterskerk!

@ Wendy - Sint-Hubert ziet er inderdaad ook wel héél mooi uit, we gaan mss ook wel eens kijken daar (vooral het domein errond lijkt me schitterend bij mooi weer), en ook wel leuk dat ze de suite aanbieden voor 's nachts!

@ Jamine - meningen kunnen idd nogal verschillen hé ... heb ook al zoveel goeds gelezen over Sanderling, dus is wellicht ook gewoon iets persoonlijk ..., ben toch nog steeds benieuwd om donderdag te gaan kijken!

Vele groetjes, Ellen

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik18-1-2010 23:04:24

Dag Ellen,

Ik ben hier aan het zoeken, maar kan de foto's niet direct terugvinden.
Het is een samenvatting van een huwelijk vorig jaar in de zomer, stond een link bij op het forum met foto's, echt prachtig!
Ik zoek nog eens.

Grts

Marieke

fhilip
3-7-2010
 Meld misbruik20-1-2010 16:07:24

hey ellen
wij zijn getrouwd in feestzaal renard
best wel een aanrader

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info