Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij

17-1-2010 15:50:27
Voor mijn aanstaande bruidsmeisjes.. dat zijn mijn zussen 26 en 20, ben ik op zoek naar suitekledij, die qua prijs ook niet te overdreven zijn. zijn er mensen die goede adressen kunnen meedelen, het mag ook gehuurd zijn. Groetjes xxx

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1301

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik17-1-2010 17:40:34

Hallo,

In welke regio zoek je?
Groetjes,
Brenda.

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik17-1-2010 17:59:20

regio gent xx

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik17-1-2010 18:18:37

Mijn bruidsmeisjes gaan jurkjes nemen van Forever yours. De hoofdverdeler is Primo Piano in Genk. Prijs ligt tussen 200 en 300 euro dacht ik...

Groetjes

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik18-1-2010 8:51:05

Jennifer

mijn getuige en moeder zijn de voorbije week hun suite kledij gaan kopen, dit in een gewone bruidswinkel bij hen in de buurt... Daar geven ze deze periode mooie kortingen! Je weet nooit of er iets interessant tussen zit voor hen?
Ik las hier ook op de site dat Anne-Sophie blijkbaar veel leuke suite-kleedjes heeft... Als je dit op de site googled vind je het wel terug!

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik18-1-2010 12:32:35

beste,

Mijn schoonmoeder en ik zijn dit weekend naar www.nagimai.be (ligt in Rumbeke - bij Roeselare) geweest.
De winkel zelf is nog niet open (gebeurt zo vlug mogelijk) maar ze ontvangt je met alle plezier bij haar thuis, waar je reeds verschillende modellen kunt passen.
De prijs valt heel goed mee : minder dan 300 euro.
Ik ga binnenkort ook met mijn schoonzus en tante kijken!
Ik ben in ieder geval vol lof.

Annelies

Heidi

Meld misbruik28-1-2010 21:11:40

Hallo

Ik verkoop mijn suitekleed (dat ik gedragen heb op mijn tweelingzus haar trouw) het is in 2 delen, topje en lange rok in het oranje, topje lichter en rok donkerder, is op maat gemaakt, dus kan je geen maat geven, maar ik ben 1,65m en woog toen tussen de 50 en 55 kg en was toen bijna 23 jaar. Indien je geinteresseerd bent kan ik je altijd wat fotos mailen. Mijn mailadres: Heidiheideroosje@gmail.com.

Mijn tweeling zus verkoopt ook haar suitekleed (van op mijn trouw) dat is wel groter van maat, grijsblauw in 3 delen, als je daar fotos van wil zien kan haar mailen vlinderklepje@gmail.com

groetjes Heidi (en Veerle)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...