Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wegwerpcamera's waar kopen

17-1-2010 16:31:09
Wij willen graag wegwerpcamera's op de tafels zetten voor tijdens het feest.
Weet iemand waar ik ze voordelig kan aankopen?

Debra
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1984

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik17-1-2010 16:47:01

ik dacht in kruidvat, wij zijn dit ook van plan ik was van mening dat je er daar wel kunt krijgen :)

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik17-1-2010 16:47:28

Heila,

Eerst wil ik zeggen dat dit een origineel idee is,vind ik leuk gevonden.
In Kruidvat zijn er soms acties dat je ze voordelig kunt kopen en vooral ook in action hebben ze er soms aan heeeel goedkope prijs binnen..

Debra
7-8-2010
 Meld misbruik17-1-2010 17:18:00

Ja, KRuidvat zat ook al in mijn hoofd. Ben alleen ban dat ze niet van goede kwaliteit gaan zijn als ze erg goedkoop zijn...
Ik wil er eigenlijk niet teveel geld aan hangen, zo'n 5€ maximum per stuk. Is dit reeël?

Claudia

Meld misbruik17-1-2010 17:25:13

sofie
12-6-2010
 Meld misbruik17-1-2010 17:29:43

zijn dat ook van, zin om te doen. Naar het schijnt zijn er speciale kodakjes voor huwelijken.maar waar je die vind da weet ik natuurlijk nie.
Dat moet ik nog eens uitzoeken.
grt sofie

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik17-1-2010 19:56:11

Hallo,

In Action, ik dacht 3€/stuk.
Is wel leuk hoor om achteraf die foto's te zien.
Je moet natuurlijk geen super kwaliteit verwachten ;)

Grts

Marieke

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik17-1-2010 22:01:50

in kruidvat hebben ze er voor voordelige prijzen! Moet toch wel zeggen dat ik een paar mensen ken die dat ook hebben gedaan maar er achteraf niet tevreden van waren, de helft was niet opgetrokken en de andere helft was dan vooral gekke foto's van gasten op het feest die op dat moment wel leuk waren, maar vermits ze het zelf toen niet hadden gezien was het leuke er al zowat af...

daisy
27-8-2010
 Meld misbruik17-1-2010 22:20:02

hoi debra,

ik ben ook iemand die zo graag fotos zie en wil dus ook niets missen. eerst dacht ik ook aan wegwerp maar iedereen rade het me af.
nu vraag ik aan vrienden gewoon of ze hun digitaal fototoestelletje willen meebrengen en ook wat fotos willen nemen dan. ze kunnen me die dan doormailen.
verschillende mensen die ik ken deden het zo en ze waren er tevreden over.
misschien ook iets voor jullie?

groetjesss en succes

Marita

Meld misbruik18-1-2010 0:31:30

Hallo Debra,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem verkopen ze speciale "trouw"-wegwerpcamera's.
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita
www.bruidsparadijs.be

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik18-1-2010 10:17:52

hey,

ik zou dat zeker niet doen... pure geldverspilling volgens mij. aankoop van het toestel, ontwikkelen van alle foto's waar er ook slechte kwaliteit gaat tussenzitten.

Dit wil echter niet zeggen dat je geen foto's kan hebbben... veel mensen hebben tegenwoordig een digitale camera.Wij hebben gewoon aan iedereen gevraagd als ze een digitale camera hadden die mee te brengen. Nadien heeft iedereen heel spontaan de foto's op stick gezet en ons bezorgd of via emailbestand toegezonden. Dan heb je gelijk alle foto's en kies je er de beste/leukste uit.

groetjes ellen

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik18-1-2010 10:17:59

hey,

ik zou dat zeker niet doen... pure geldverspilling volgens mij. aankoop van het toestel, ontwikkelen van alle foto's waar er ook slechte kwaliteit gaat tussenzitten.

Dit wil echter niet zeggen dat je geen foto's kan hebbben... veel mensen hebben tegenwoordig een digitale camera.Wij hebben gewoon aan iedereen gevraagd als ze een digitale camera hadden die mee te brengen. Nadien heeft iedereen heel spontaan de foto's op stick gezet en ons bezorgd of via emailbestand toegezonden. Dan heb je gelijk alle foto's en kies je er de beste/leukste uit.

groetjes ellen

wendy
27-11-2010
 Meld misbruik18-1-2010 13:04:01

Hallo!

ik had ook al het idee om met wegwerpcamera's te werken, maar ben toevallig op defeestcameraadjes.be terechtgekomen, waar ze fotocamera's of videocamera's verhuren en een service aanbieden om de foto's daarna af te drukken, op CD of op het internet te zetten.

misschien ben je hier iets mee?
grtjs wendy

27.11.2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...