Terug naar overzicht
hey,welke soort belleblazers bedoel je,want ik heb er in het model van een bruidstaart en die verkopen ze bij de blokker in nederland.die maken ook geen vlekken in kleren.groetjes tamara
Debra, ze hebben ze bij Ava, maar dan met kindermotieven op van Studio 100. Bij Zeeman hebben ze ze ook met Pixar op.In Dreamland vind je ze héél voordelig per 6 (als ik me juist herinner), iets meer Disney, de prinsessen en Winnie the Pooh.Op zich vind je het in elke speelgoedwinkel, maar bij Zeeman en Dreamland ben je denk ik beste af.
Hey,Als je echt voor het vvordelige wilt gaan, dan moet je naar een action gaan, die zijn echt goedkoop. op hun website kan je kijken vooe een winkel in de buurt.Groetjes jessie,al 52 dagen gelukkig getrouwd
Ik koop ze hier, voor een goed prijsje:http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=...
Hallo Debra,bij Het Bruidsparadijs te Merksem hebben ze verschillende modellen trouw-bellenblazers. Half februari komen er nog nieuwe binnen. Je kan er altijd vrijblijvend een kijkje gaan nemen!Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be
Dag Debra,Let er wel op dat je er koopt die geen plekken maken op kledij, ik denk niet dat je graag zou hebben dat er een grote zeepplek op je kleed is door die belletjes. Wij hebben er staan in de vorm van een bruidstaartje voor tijdens en na de ceremonie. Ik weet wel niet van waar die komen aangezien mijn toekomsitge schoonmoeder deze gekocht heeft.groeteneva