Terug naar overzicht
Hey Debra, ik weet niet welke stijl je zoekt maar ik verkoop mijn jurk van Linea Raffaelli. Als je je email nalaat, kan ik je enkele foto's doorsturen. Het is een jurk in één stuk, A-lijn, mooie décolleté en met stola. De nieuwprijs was 1140 euro, ik vraag 250 euro. Ze is industrieel gereinigd. Je bent alvast van mijn regio dus als je interesse zou hebben, mag je zeker eens komen passen. Ze is M40 (ikzelf heb kledingmaat 38-40) en er werd bij mij niets geretoucheerd, ze zat perfect, dus er is ruimte om tot een maat in te nemen of uit te nemen. Groetjes!Lien
Hallo,Ik heb maat 36-38, denk je dat die zou passen?Je mag de foto's doormailen op shantiken@gmail.comBedankt alvast
Hey Lien,Zou je mij de info ook eens kunnen doorsturen. Wij trouwen in mei en ben nog op zoek naar een jurk.Alvast bedankt.aline.stefens@telenet.be
Kijk anders eens op www.clairedefemme.be Daar hebben ze ook jurken aan interessante prijzen. Een tijdje gelden sprak er iemand over goedkope jurken in Rijssel. Misschien eens opzoeken. Ze deden geen retouches maar er zaten er wel hele mooie bij en heel goedkoop. groetjes
Kijk eens op www.clairedefemme.be Zij hebben mooie jurken aan een klein prijsje.