Terug naar overzicht
Dag NeleIk ben 2 weken geleden daar gaan passen. Het is een mooie winkel en ze zijn heel vriendelijk. Alleen heb ik er mijn goesting niet gevonden, ofwel hadden ze niet wat ik zocht, ofwel begreep de verkoopster niet wat ik wou.Het goede nieuws is wel dat je er foto's mag nemen. Je hoeft niets mee te nemen, ze hebben daar aangepaste BH's en schoenen enzo. Ik had wel een sandaaltje mee, omdat ik dat ook niet zeker wist, en uiteindelijk heb ik de jurken ook gepast met dat sandaaltje, omdat ik de schoenen niet zo mooi vond.Alvast veel plezier!GroetjesVicky09.09.06
Hey,er zijn al zo ontzettend veel berichtjes geweest over Bruidshuis Ellen dus moet je zeker eens kijken onder bruidsjurken. Ik denk dat ik alleen nog maar supergoede kritiek gelezen heb. Ik heb een paar winkels gedaan maar was echt enorm onder de indruk van de klantvriendelijkheid van die winkel. Je hoeft helemaal niets mee te nemen, ze hebben schoenen, bh's,... En bij mij wisten ze precies wat ik wilde en was er een zeer goede verstandhouding met de verkoopster. natasha was haar naam.Echt een aanrader!Liselot
Dag Nele,ook wij trouwen op 20 mei en op 13 december ga ik op zoek naar mijn droomjurk bij Bruidshuis Ellen.Wat waren jou ervarigen bij je eerste bezoek? Heb je je droomjurk gevonden?Nog veel plezier met jullie voorbereidingen!!Sandra