Terug naar overzicht
Hey,Stap eens naar zo een Swarovski-winkel met die afbeelding? Is er één in de buurt bij jou? Bij mij wel en ik wil het anders wel eens gaan vragen.Groetjes,Edel07/08/2010
Tiara's van Swarovski vinden is niet eenvoudig, ze staan namelijk niet meer in de nieuwe collectieboeken van 2009 en 2010.Als de winkel er nog heeft, dan zijn het van vorige jaren. Ik heb tot nu toe nog geen enkele winkel gevonden, waar ze er nog hadden. Jammer genoeg :)
Hallo MarijkeIk wou ook héél graag die Tiara van Swarovski kopen maar toen ik hem wou kopen, bleek dat hij uit de collectie van Swarovski verdwenen was. Ik heb dan gebeld naar 2 winkels maar die zeiden me dat hij niet meer verkrijgbaar was. Uiteindelijk heb ik hem dan gevonden op een 2e hands website. Hij was slechts 1x gedragen dus heb ik die dan gekocht aan verminderde prijs.GroetjesStephanie21/08/2010
Voor zekerheid: bellen naar een winkel. Nog beter: naar een winkel gaan en het daar vragen. Als hij er niet is, maar wel nog in assortiment, dan kunnen ze dat bestellen. Niet alle winkels hebben altijd een tiara liggen.
Ok, ik weet wat me te doen staat :-)Ik ga eens naar verschillende verdelers van swarovski bellen en horen of ze tiara's verkopen. Met een beetje geluk...@ Edel: bedankt, 't is heel lief dat je dat zou willen doen. Ik zal eerst zelf eens rondhoren.@ Stephanie: amai, dan heb je wel geluk gehad! Jammer dat je niet voor mij trouwt, anders had ik hem misschien van je kunnen overkopen ;-)Bedankt voor jullie reacties!Liefs, Marijke10/07/2010www.frederikenmarijke.be