Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tiara swarovski gezocht

17-1-2010 21:43:39
Hey iedereen,

ik heb op internet een mooie tiara gevonden die perfect bij mijn trouwjurk zou passen. Je kan hem hier bekijken: http://www.201bride.net/web%20exclusives/Jewelry/tiara-...

Alleen weet ik niet waar ik deze kan kopen. Ik vond hem via google afbeeldingen, maar op de site van swarovski vind ik hem niet terug...

Zijn er bruidjes onder jullie die een tiara van swarovski gekocht hebben? Zo ja, in welke winkel. Ik heb gezien dat hun collectie ook in Galleria Inno verkocht wordt, maar hebben ze daar ook tiara's?

Groetjes, Marijke
10/07/2010
www.frederikenmarijke.be

Marijke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1333

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik17-1-2010 22:41:59

Hey,

Stap eens naar zo een Swarovski-winkel met die afbeelding? Is er één in de buurt bij jou? Bij mij wel en ik wil het anders wel eens gaan vragen.

Groetjes,
Edel
07/08/2010

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik18-1-2010 7:50:46

Tiara's van Swarovski vinden is niet eenvoudig, ze staan namelijk niet meer in de nieuwe collectieboeken van 2009 en 2010.
Als de winkel er nog heeft, dan zijn het van vorige jaren.
Ik heb tot nu toe nog geen enkele winkel gevonden, waar ze er nog hadden. Jammer genoeg :)

Stephanie
21-8-2010
 Meld misbruik18-1-2010 9:21:47

Hallo Marijke

Ik wou ook héél graag die Tiara van Swarovski kopen maar toen ik hem wou kopen, bleek dat hij uit de collectie van Swarovski verdwenen was. Ik heb dan gebeld naar 2 winkels maar die zeiden me dat hij niet meer verkrijgbaar was.
Uiteindelijk heb ik hem dan gevonden op een 2e hands website. Hij was slechts 1x gedragen dus heb ik die dan gekocht aan verminderde prijs.

Groetjes
Stephanie
21/08/2010

Stephanie
21-8-2010
 Meld misbruik18-1-2010 9:21:55

Hallo Marijke

Ik wou ook héél graag die Tiara van Swarovski kopen maar toen ik hem wou kopen, bleek dat hij uit de collectie van Swarovski verdwenen was. Ik heb dan gebeld naar 2 winkels maar die zeiden me dat hij niet meer verkrijgbaar was.
Uiteindelijk heb ik hem dan gevonden op een 2e hands website. Hij was slechts 1x gedragen dus heb ik die dan gekocht aan verminderde prijs.

Groetjes
Stephanie
21/08/2010

s
1-6-2007
 Meld misbruik18-1-2010 9:24:11

Voor zekerheid: bellen naar een winkel. Nog beter: naar een winkel gaan en het daar vragen. Als hij er niet is, maar wel nog in assortiment, dan kunnen ze dat bestellen. Niet alle winkels hebben altijd een tiara liggen.

Marijke
10-7-2010
 Meld misbruik18-1-2010 21:08:01

Ok, ik weet wat me te doen staat :-)
Ik ga eens naar verschillende verdelers van swarovski bellen en horen of ze tiara's verkopen. Met een beetje geluk...

@ Edel: bedankt, 't is heel lief dat je dat zou willen doen. Ik zal eerst zelf eens rondhoren.

@ Stephanie: amai, dan heb je wel geluk gehad! Jammer dat je niet voor mij trouwt, anders had ik hem misschien van je kunnen overkopen ;-)

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs, Marijke
10/07/2010
www.frederikenmarijke.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...