Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

annonces bij AVA

17-1-2010 22:03:40
Dag Bruidjes

Als je bij AVA een kaart kiest, moet je dan ook in de kleuren van het voorbeeld printen of kan je zelf kiezen in welke kleur je een bepaalde kaart wil?

Groetjes!

Stephanie
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 827

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik18-1-2010 9:40:09

Hey!

Wij hebben deze vraag daar ook gesteld: je kan enkel de kleuren van de druk van jouw tekst kiezen, er kan niet veranderd worden aan de kleur/ tekst voorkant van de originele uitnodiging...

groetjes!
kim

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik18-1-2010 14:28:51

Wij hebben onze kaartjes bij AVA laten drukken. Je moet je daar zeer goed informeren over wat kan en wat niet kan.

Onze trouwkaarten werden standaard geleverd met de druk die op de voorkant in het voorbeeldboek stond en daar konden we dus niets aan veranderen. Maar, er zijn ook kaartjes die gewoon blanco geleverd worden (zonder enige druk) en dan kan je dus doen wat je wil...

Annelies
14-8-2010
 Meld misbruik18-1-2010 17:38:03

Hallo,

Wij zijn ook gaan informeren bij AVA en we hebben ontdekt dat ze echt wel duur zijn!!! Zij boden ons een offerte aan die het dubbel bedroeg van wat D&A (wwww.huwelijkengeboorte.be) vraagt... Zeker de moeite waard om eens naar te gaan kijken. (Zij bieden dezelfde kaartjes aan als AVA en meer...)

Veel succes!

Annelies
(14/08/2010)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-1-2010 19:55:15

De kleur van de inkt kan je zelf kiezen. Aan de standaardkaart kan je uiteraard niks veranderen.

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...