Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkslamp regio Ieper

17-1-2010 22:05:23
Hoi bruidjes,
Een huwelijkskaarts vind ik zo ouderwets, en ik heb overlaatst ergens een huwelijkslamp gezien, zo'n lampje met lampolie, met de naam en de huwelijksdatum erop. Weet er iemand waar je dat kan vinden?
Nathalie 07/08/2010

Nathalie
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1159

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik17-1-2010 22:09:23

ik bedoel huwelijkskaars!!
Heeft er dat al iemand gezien?

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik17-1-2010 22:09:33

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik17-1-2010 22:09:34

Marita

Meld misbruik18-1-2010 0:21:04

Hallo Nathalie,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem (www.bruidsparadijs.be ) hebben ze een kaarsen-lamp. Het is precies een kaars, maar de "kaars" is hol en er brandt een lamp in. Op de buitenkant kunnen jullie namen en huwelijksdatum ofwel in vinyl ofwel met wassen lettertjes geplakt worden. Indien je me een mailtje stuurt, maak ik een foto en stuur ze je toe.
Nog veel succes met jullie voorbereidingen!
Marita
(info@bruidsparadijs.be)

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik18-1-2010 9:56:26

ju kunt zo'n kaarsen krijgen bij Timigrie in Vladslo (diksmuide). Ze worden van keramiek gemaakt. Wij hebben er zo één. Het is een glazen bokaal die je kan vullen naargelang je eigen wensen of het seizoen (er zaten met kerst kleine kerstballetjes in) en daarboven op een gepaste keramieke olielamp met onze namen op. Op de website heb je wel niet veel foto's.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...