Terug naar overzicht
Je bent ook wel een beetje laat.
Wij zoeken gewoon een feestzaal.
hey, dat is een hele goede locatie voor een trouwfeest.
Was bij ons ook een kanshebber, maar nadat mijn moeder er naar een jubileum was geweest zijn we er toch maar niet voor gegaan. Iedereen had nog honger en lekker was het niet (muv het dessert). Ze hebben wel een hele mooie tuin voor mogelijke foto's en de nieuwe zaal vind ik persoonlijk mooier dan de andere. Op het forum zijn wel heel wat reacties gepost over een onvriendelijk ontvangst door de eigenares, maar daar hebben wij geen problemen mee gehad. Bij ons was ze erg vriendelijk.
Ga eens langs bij Zuid-West in lier. Als je wil stuur ik je een foto door van hun feestzaal! het eten was er superlekker en het personeel deed zijn uiterste best. Mocht je er langsgaan vraag dan naar Karin en zeg gerust dat je van mij gestuurd bent!(patricia en dirk) Laat maar een mailtje als je de foto wil: dirk_patricia@hotmail.com.groetjes!!patricia
We hebben geen ervaring met het hof van Beatrijs, maar we kennen wel een fantastische plaats in Pellenberg, bij Leuven : even kijken op www.zone21.be . Succes met jullie trouwfeest!