Terug naar overzicht
wat betreft je tweede vraag: ik ben reeds op feesten geweest waar men bij het binnenkomen een bordje kreeg, maar eerlijk gezegd vond ik dat dat ferm vervelend was. je hebt dan de ganse tijd een bordje in je ene hand en een glas in je andere. Maw geen handen meer vrij!!Ik vind het dus en leuker en praktischer dat garçons rondgaan.
wij trouwen binnen 2 weken en zijn er ook nog niet uit hoe we de tafels gaan verdelen. maar ik denk dat we kaartjes gaan afgeven als ze binnenkomen.wat dat 2 de betreft bij ons gaat er een garçon rond en hoef je alleen maar je glas vast te houden nog veel succes bij het kiezen.
Voor de voetbalfans: elke tafel heeft een logo (van een team bv. Barcelona, Bayern München enz) en de mensen krijgen bij het binnenkomen een klein papiertje met het logo erop. Die tafel zoeken ze bij het binnenkomen.
1.ik zou me hier niet zo druk over maken,want meestal komen de gasten binnen en kiezen zelf een plekje..maar wil je persee dat ze n bepaalde plek hebben ,maak je een tafelschikking met naambordjes,of iemand wijst ze hun plek aan!!!!!2 ik zou zelf t eerste kiezen.een beetje raar om een bordje in je hand te krijgen als je binnenkomt,heb dit ook nog nooit meegemaakt!!!1111veel succes bij jullie keuze.bianca