Terug naar overzicht
Dag Stephanie!Dit vind ik zelf wel een leuke vraag... Omdat ik zelf ook nog op zoek ben naar een geschikt kapsel. Heb ook lange haren, en krullen. Dus iedereen mag dit ook naar mij doorsturen. ann_bellemans@hotmail.comGroetjesAnn
hallo!was zelf ook al eens op zoek naar mooie kapsels en heb puur uit nieuwsgierigheid eens 'coiffure mariage' ingetypt op google afbeeldingen, en daar kwamen toch wel enkele mooie kapsels in voor..misschien een idee voor jullie?grtjs!!wendy 27.11.2010
Hoi Stephanie en Ann,Ik heb jullie twee foto's doorgemaild van het kapsel van mijn zus!!Succes,Nathalie07/08/2010
Ik zit met hetzelfde. Heb ook lang haar en wil mijn natuurlijke krullen laten accentueren. Maar vind ook niet echt een geschikt kapsel op internet.Wie dus foto's heeft mag deze ook doorsturen naar truusstrobbe@gmail.comBedankt!Groetjes,Truus
Ook naar mij mag je dit doormailen aub! hgsummer@hotmail.comHeb lang haar en gezien ik in dagelijks leven mijn haar quasi altijd los draag, zou ik het stom vinden het op mijn trouw helemaal op te steken. En idd, op internet niet veel goeie foto's te vinden vind ik:s
Hannelore en Truus, de foto's zijn onderwegGroetjes,Nathalie
Hier ook een bruidje met lang haar dat het niet helemaal opgestoken wilt! Kunnen jullie de foto's ook naar mij sturen aub? Bedankt!wijtrouwenin2010@live.be
Hallo.Foto's mogen ook naar mij doorgestuurd worden. keshia_buzeijn@hotmail.comGroetjes Keshia17/07/2010
Hoi,Keshia en Stephanie, ze komen eraan!!Groetjes
Wil iemand de foto's ook naar mij doorsturen?jamineagten@hotmail.comAlvast bedankt!
Naar mij mogen ook fotokes doorgestuurd worden: keersmaekers_carmen@hotmail.commercikes! groetjesCarmen20/10/2010
Beste Stephanie,Je kan eens kijken op Hair comes the bride, echt heel mooie kapsels, je kan er ook een tiara bestellen en je hebt er enorm veel keuze, het moet wel van Amerika komen maar ik heb er ook iets besteld en het ging zonder problemen.Veel zoekplezier,Ellen
Ik plaats enkele foto's van het huwelijk van mijn zus op onze site.Van het kapsel, het kleed, het boeket.www.7augustus10.bruiloftsite.nl Succes
Ik zou die foto's ook graag ontvangen.Alvast bedankt!bene_vandormael@hotmail.com
Je mag de foto's ook naar mij doorsturen:steffi_philips@hotmail.com
ik ga dit jaar ook trouwen en ben ook al een tijdje opzoek naar het perfecte kapsel voor mij maar vind ook niet veel.heb lang haar en stijl en zou ze graag half laten opsteken maar alles wat ik vind is met krullen maar ik zou de stijl willen.Iemand een goede site of foto's?Kalteenceuppens_64@hotmail.com
Ik heb de foto's van mijn zus haar kapsel (tijdens haar trouw) op mijn site geplaatst 7augustus10.bruiloftsite.nlSuccesNathalie07/08/10
hey!je kan ook altijd eens kijken hoe het haar zit van hollywoodsterren op de rode loper!Mijn kapseltje was gebaseerd op eentje van taylor swift en heb er alleen maar supergoede commentaar op gekregen. (wel volledig opgestoken)