Terug naar overzicht
HeykesToen wij gingen om informatie zeiden ze dat dit maar moest gebeuren een kleine maand op voorhand. Maar dit hangt mss van winkel tot winkel af. Anders gewoon es contact opnemen met de winkel dan weet je het direct.GroetjesPetroeska16/04/2010
Waar ik gegaan ben voor mijn kleedje zei ze best 3 maanden op voorhand.Eerder hoeft niet.
Heykes,Wij trouwen 05/06/2010 en zijn vorig weekend de kostuums gaan vastleggen bij de ceremonie in Antwerpen(is op Mechelse steenweg aan Antwerpse waterwerken)en dit was toch te vroeg maar wou het al in orde hebben!Heel vriendelijke mannen trouwens bij de ceremonie.Ik ben ook bij Le chapeau geweest en de service was daar super!Maar helaas heb ik het daar niet gevonden. Uiteindelijk heb ik in oktober 2009 mijn droomkleed bij Lilian Claes in Herentals gevonden .Ik raad toch aan nu te gaan want ze zeiden zowel bij LeChapeau als Lilian Claes dat ik net op tijd was.Mijn kleedje doet er 6maanden over dus is er pas in mei en dat is toch beetje krap he...veel succes :)groetjesVicky&Filip 05/06/2010
Wij zijn ook van plan om de kostuums te huren. Bij De Kock in Wolvertem. We trouwen pas in september dus ik wou daar naar toe gaan in april...groetjes,Sylvie11/09/10
Bij De Waele in St-Niklaas is het 4 maanden op voorhand.Groetjes,Véro
wij huwen 22/5 en zijn vorig weekend langsgeweest bij verschillende zaken om onze keuze te maken. Nu komend weekend gaan we onze keuze bevestigen en het aantal suitekostuums vastleggen..