Terug naar overzicht
Hallowij hebben ook onze uitnodiging zelf gemaakt, op de voorzijde staat een manga-prent. Dit omdat dit iets is waar mijn vriend in geïnteresseerd is. Je kan eens nagaan binnen jullie interesses, misschien kom je zo ook tot een leuk thema voor de uitnodiging, dat je dan in alles kan doortrekken!Achtergronden heb ik niet gevonden op internet, misschien hebben jullie meer succes! veel plezier ermee!
HeyWij hebben onze uitnodigingen in de vorm van vliegtickets gemaakt.Via nelsdesign hebben wij een ontwerpje laten maken voor 20€! Natuurlijk moet je ze dan wel allemaal nog laten afdrukken enzo. Ander ideetje is via de site flessenpost je uitnodigingen laten opsturen als een boodschap in een fles... ook wel leuk.Succes met de zoektocht!Tina
heykesWij hebben onze uitnodigingen gemaakt met het icoontje liefde is vooraan. Kheb er al enkele rondgedeeld en de reacties waren tof. kvind het altijd toffer als je zelf ietske kunt ontwerpen is ook meestal meer persoonlijker. Veel succes met je verdere voorbereidingenPetroeska
Hey,vrienden van me hebben voor hun huwelijk vorig jaar zowel hun uitnodigingen als hen dankkaartjes laten maken bij poobies.beZe waren echt geslaagd. Cartarosa.be lijkt mij ook een leuke site..& Mss ben je wel iets met deze site: http://www.alles-over.com/uitnodigingen_maken/ groetjes & succesLynn.
@petroeska : hey, wij werken ook met dat thema (liefde is...) Zou ik eventueel eens een vb van jullie uitnodiging mogen zien?milena.van.audenaerde@pandora.be !Als je niet wil, geen probleem hoor.Groetjes