Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laarsjes verven

21-11-2005 13:02:08
Hoi allemaal,

Ik zocht voor onder mijn trouwjurk koperkleurige laarsjes. Ondertussen kocht ik laarsjes, maar twijfel ik er toch een beetje over.

Nu zag ik zonet in een schoenwinkel echt de perfecte laarsjes... maar in de foute kleur. Het zijn donkerbruine laarsjes. Weten jullie of het mogelijk is om ze te laten kleuren, en wat de prijs hiervan ongeveer is?

Katrien
26-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 613

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik21-11-2005 17:48:10

Hey Katrien,

van waar ben je ergens?

Ik weet nl. een schoenmaker in Antwerpen die dit doet.

groetjes
Kathleen
03.12.05

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik21-11-2005 18:24:42

Ik ben van Putte bij Mechelen.
Het probleem is, dat ik de laarsjes toch moeilijk kan kopen vooraleer ik weet of ze in de juiste kleur kunnen geverfd worden.
Goh, en ik ben echt verliefd op die laarsjes, ze lijken wel echt gemaakt om bij mijn kleed te dragen!!!

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik21-11-2005 21:52:43

Vandaag is mij verteld dat je schoenen/laarzen beter kunt laten spuiten in plaats van verven, dat is mooier. Maar ik weet het natuurlijk niet want heb zoiets ook nog nooit gedaan maar misschien kun je er naar informeren.
Succes !
Groetjes Mireille
01-09-2006

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik22-11-2005 13:05:25

Ik heb hier ook eens voor geïnformeerd. Bij de collectie van Sophie Sposa kunnen ze schoenen in eender welke kleur verven. Dit kostte 50 EUR. Best eens navragen in de winkel.

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik22-11-2005 19:06:59

Ik ben net eens gaan navragen bij een schoenmaker. Blijkt dat ze daar alleen schoenen herspuiten als het in het zwart moet zijn. Bronskleurige (want het moest niet koper zijn ;-) verf bestaat wel, maar daar zeiden ze dat ik het zelf moest doen. Eerst de lak verwijderen met een produkt, en dan spuiten. Maar, dat durf ik toch niet goed. Weet iemand misschien een schoenmaker ergens in de buurt van Mechelen die misschien zowat gekend is voor het spuiten van schoenen?
Een bruidswinkel binnenstappen met schoenen die niet van hen komen, en het daar vragen, doe ik toch ook liever niet...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...