Terug naar overzicht
Hallo,Een nicht van mijn toekomstige heeft er een maand geleden haar trouwfeest gegeven. Zij wist pas definitief 2 weken op voorhand dat het feest daar kon doorgaan! Heel stresserend dus! Er zouden inderdaad problemen zijn met vergunningen; tot de definitieve uitspraak zouden er intussen wel feesten mogen doorgaan. Oppassen geblazen dus!Veel succes,Nancy
Hey Joyce,Zou ik wel spijtig vinden, want dat is een super mooie locatie.Veel geluk!Sofie7/07/2007
Ja is prachtige lokatie, echt idyllisch vooral die binnenkoer en de zaal zo speciaal!Wij trouwden er reeds en vrienden van ons plannen er ook nu te trouwen! Had gewoon iets opgevangen!
Wij zijn in augustus getrouwd in de Beekhoeve. Echt prachtig! Ook zeer goede keuken! In ieder geval is 's nachts Herman Schuermans binnengewandeld (die van Werchter) om zijn beklag te doen over nachtlawaai, hoewel er een decibelmeter op de draaitafel stond. Blijkbaar was dat niet genoeg. Hij heeft het in proces getrokken en nu is het wachten op een uitspraak. Diezelfde kok (bart claes) heeft wel nog een aantal andere feestzalen (in Diepenbeek denk ik). Het eten was echt fantastisch lekker. Zeker de moeite waard. Misschien kunnen jullie daar wel eens kijken?groetjes & veel succes!