Terug naar overzicht
Ik zou de openingsdans vroeger doen, ik vindt dat vrij laat.
Ik zou ook de openingsdans wat vervroegen.Ik vraag me ook af of je wel voldoende tijd hebt om je klaar te maken smorgens? Mijn kapper/visagist rekent 2 tot 3uur voor beiden, en dan moet ik m'n kleed ook nog aandoen. Maar mss dat er bij jou minder werk is natuurlijk;-)
Ik ga akkoord met Elena, hoe vroeger je begint dansen, hoe leuker,anders beginnen de mensen zich vervelen en dat is niet de bedoeling hé!Voor de rest denk ik dat je tijd genoeg zal hebben!SuccesNathalie07/08/2010
Ik vind dat de openingsdans niet vroeger moet hoor, je moet toch ruim de tijd hebben om aan te schuiven aan het dessertenbuffet (de dansgasten vaak 2x), dus +/- een uur om dit op te eten is zeker niet overdreven. Je kan op de moment zelf nog zien of dit vroeger of later moet.Groetjes,Véro
hoi,ja, ik heb vijf jaar gewerkt op trouwfeesten en de openingsdans was meestal pas rond middernacht als je pas om acht uur aan tafel ging. We willen hem zeker voor middernacht, maar met 180 man, moet iedereen natuurlijk eten kunnen hebben hegroetjes