Terug naar overzicht
Hallo Annabel,Ik heb mijn trouwboekje reeds gemaakt,je kan het inlezen op 7augustus10.bruiloftsite.nlIk heb alles gemaakt in Openoffice.orgDan gewoon uitprinten en kopieëren!SuccesNathalie07/08/2010
HoiInspiratie : www.insides.be links klikken op huwelijk een daar vind je verschillende misboekjes.Afprinten : naar ôpycenter geweest, daaar hebben ze het in de juiste "vorm" gezet en afgeprint.Kostte in totaal €50 voor 100 misboekjes, en voor die prijs schikte ik mij ni te frusteren op mijn computer...
Dag,ik heb ons misboekje in Plubischer gemaakt omdat je daar ook veel tekeningen bij hebt.Bepaalde teksten heb ik van internet gehaald. Ook heb ik de teksten van de liedjes er in gezet.Groetjes Frida 6.2.2010 ( bijna dus!)
HoiIk kan je een voorbeeld van ons misboekje doorsturen, in Word, het makkelijkste denk ik... Ook heb ik een bundel van de pastoor van 120blz met daarin verscheidene teksten die je kan gebruiken...deborah.debbaudt@telenet.beStuur me een mailtje en eens ik thuis ben zend ik jou het door...GroetjesDeborah
Hey!Ons misboekje is ook af, ik heb het helemaal gemaakt in Word. Het enige wat je moet doen is bij pagina-instelling liggend en twee pagina's per vel instellen. Dan kan je beginnen!Voor te printen zit er dan een systeem in, , als je meer wil weten stuur een mailtje meirekimberly@hotmail.com (voor dat ik alles voor niets uitleg :) )succes!x