TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bieke
2-9-2011
|
19-1-2010 13:31:06
bij veel van die bruidmagazine's vind je een praktische planner, ook op deze website vind je er eentje met duidelijk uitgelegd wat je allemaal wanneer moet doen. Als je kerk nog niet vanstligt zou ik toch snel een afspraak maken met je pastoor en ook bij de gemeente zou ik vanaf volgende maand kijken om je datum vast te leggen (normaal max 6 maand op voorhand)
Groetje,
Bieke
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
19-1-2010 13:37:16
Inderdaad, de Kerk lijkt me dan ook het belangrijkste en misschien het vervoer... Ik zou me in iede geval niet te veel zorgen maken: de bruidjes die op dit forum dingen posten en zo zijn zowiezo meer intens bezig met hun trouwplannen dan de gemiddelde bruid denk ik...
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
19-1-2010 13:37:27
Inderdaad, de Kerk lijkt me dan ook het belangrijkste en misschien het vervoer... Ik zou me in iede geval niet te veel zorgen maken: de bruidjes die op dit forum dingen posten en zo zijn zowiezo meer intens bezig met hun trouwplannen dan de gemiddelde bruid denk ik...
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
19-1-2010 13:37:30
|
|
Katrien
2-10-2010
|
19-1-2010 13:46:45
De essentie van trouwen is ja zeggen tegen diegene die je graag ziet. Je wil er wel een unieke dag van maken, maar wijk nie af van de essentie! Als je een zaal hebt, heb je een feest!! No panic, voor alles is een oplossing!! Eerst examens, dan pas de rest!!!!
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
19-1-2010 13:46:50
ahja sorry hannelore en bieke, de afspraak voor de kerk en de gemeente ligt natuurlijk ook al vast :) sorry
|
|
Nathalie
7-8-2010
|
19-1-2010 13:49:52
Hoi Jennifer,
Wij trouwen op 7 augustus, en inderdaad, ik heb al heel wat geregeld. Ik zou toch beginnen met de kerk, DJ, fotograaf, cameraman, vervoer. Dit zijn toch zaken die je een tijdje op voorhand moet vastleggen. Voor de rest heb je nog tijd genoeg denk ik.i Ik ben er gewoon graag altijd vroeg bij! Sommigen vinden dat ik al veel te vroeg begin plannen, maar gedaan is gedaan zeg ik altijd.
Succes, Nathalie
|
|
Bieke
2-9-2011
|
19-1-2010 13:51:15
dan is de rest uiteraard minder belangrijk :)
succes met je laatste examens :)
|
|
Lieve
4-9-2010
|
19-1-2010 13:56:10
Ik denk dat dan vooral DJ, fotograaf en eventueel vervoer zaken zijn die je nu zeker dringend moet regelen. Voor al de rest heb je nog wel wat tijd. Succes met de examens!
Lieve 04/09/10
|
|
Lieve
4-9-2010
|
19-1-2010 13:56:28
Ik denk dat dan vooral DJ, fotograaf en eventueel vervoer zaken zijn die je nu zeker dringend moet regelen. Voor al de rest heb je nog wel wat tijd. Succes met de examens!
Lieve 04/09/10
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
19-1-2010 14:54:18
Geen paniek Jennifer!
Ik trouw weekje voor jou en dingen die jij dan weeral wel hebt, heb ik dan nog niet, zoals kleed bvb. en stadhuis ligt ook nog ni vast. Je hebt hierna semesterverlof, dan heb je eventjes tijd om de rest te doen, maar sowieso, je hebt de belangrijkste dingen al!
Hier http://trouwen.annunaki.nl/wp-content/uploads/2009/09/c... kan je de Excel-afchecklijst downloaden die mijn aanstaande heeft aangemaakt. Daarop kan je zien dat je nog VEEL dagen de tijd hebt. De boekskes en deze site spelden je alleen maar extra stress op, maar totaal ni nodig... De ringen heb je tijd zat en meeste wel. Als ze kunnen, zullen ze 'n klant huis ni laten schieten, ook al komt die een maand of twee te laat volgens wat de boekskes zeggen. We hebben da in die lijst tuurlijk wel overgenomen, maar dat wil nog ni zeggen dat het heilig te respecteren tijdslimieten zijn!
|
|
sarah
14-8-2010
|
19-1-2010 15:59:42
als ik sommige posts hier lees, denk ik dat sommige mensen gewoon liever dingen op tijd klaar hebben. Je hebt echt tijd genoeg. Ik doe liever alles op mijn gemak en goed, dan 6 maanden voor mijn huwelijk alles al geregeld te hebben, maar dat is ieder zijn ding natuurlijk. Gewoon NIET panikeren en genieten van de voorbereidingen zou ik zeggen!
|
|
sarah
14-8-2010
|
19-1-2010 15:59:53
als ik sommige posts hier lees, denk ik dat sommige mensen gewoon liever dingen op tijd klaar hebben. Je hebt echt tijd genoeg. Ik doe liever alles op mijn gemak en goed, dan 6 maanden voor mijn huwelijk alles al geregeld te hebben, maar dat is ieder zijn ding natuurlijk. Gewoon NIET panikeren en genieten van de voorbereidingen zou ik zeggen!
|
|
Nathalie
7-8-2010
|
19-1-2010 17:31:27
Hoi jennifer,
Ik ben inderdaad gewoon graag heel vroeg klaar met alles!! Eigenlijk is het nog nie nodig maar zo ben ik nu eenmaal! Maar ik heb ook reeds 3 kinderen, en dan denk ik soms: misschien wordt er eentje ziek, of gebeurt er iets anders, en dan heb ik geen tijd meer om alles klaar te krijgen!! Succes Nathalie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|