Terug naar overzicht
Hey,Ik heb zopas mijn proefmake-up achter de rug bij Heidi Fonteyn uit Gent.Echt supermooi!Haar gegevens vind je op www.heidifonteyn.be Veel succes!!!
hey Aya,zeg ik heb een vraagje. Ga jullie ook naar die verlovingsavond in de zouaaf den 5de februari.groetjes Sofie
Hallo,ik ben van Zele en ik ben visagiste en doe ook bruidsmake-up.Hamme ken ik heel goed, omdat ik er veel kom. Je kan me bereiken via www.makeyouup.be . Vriendelijke groeten,Ilse
Dag Sofie,wij hebben besloten om niet meer voor de kerk te trouwen, we moesten de trouw vervroegen en voor de kerk trouwen kon niet meer op die dag. Maar heb via vrienden wel gehoord dat de deken van Hamme het toch wel verwacht dat je er bent op die avond. Groetjes Aya
HeyBekijk deze site eens www.ellegancia.be Groetjes
er top uitzien en dit relax laten doen bij je thuis, op maat van jou en je trouw, kijk eens op www.sasacademy.be veel succes,
Kijk ook eens op www.mayastyling.be Ze komt aan huis en doet make up en haar.Ik heb de ganse dag gestraald!Succes
Beste Aya, ik ben visagiste en heb al veel bruidjes kunnen verderhelpen. Indien je meer info wenst, mail me vrijblijvend: hani@live.be Groetjes Hani