TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
19-1-2010 14:07:39
Wij hadden een dj met een zeer uitgebreide keuze aan verschillende genres. Zo is er voor ieder wat wils: zowel voor de ouderen als de jongeren.
Groetjes,
Véro
|
|
Evi
17-4-2010
|
19-1-2010 14:09:07
Het is meer voor op de receptie of voor tijdens het diner. We hebben al een dj. Of zorgt dit er alleen maar voor dat je elkaar niet verstaat?
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-1-2010 14:24:36
Dan zou ik opteren voor zachte achtergrondmuziek door de feestzaal verzorgd. Ik zou hier echt geen geld aan kunnen geven. De mensen praten dan met elkaar, het is niet de bedoeling dat ze dan stil zijn en luisteren. Lijkt mij persoonlijk dus weggegooid geld (een feest is al zo duur!), maar misschien hebben anderen een andere mening...
Groetjes,
Véro
|
|
sarah
17-5-2008
|
19-1-2010 14:31:46
ik vind een live band op een trouw het net AF maken!!!
Wij hadden deja vu jazzlounge en iedereen vond het super!
|
|
sanderijn
|
19-1-2010 15:46:11
Hey Evi, als je live muziek voor de receptie of het feest zoekt, contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Ik kan je zeker verderhelpen! Mvg, Sanderijn
|
|
Sabine
24-7-2010
|
19-1-2010 17:39:34
Hoi Evy,
Wij hebben de band die Ishtar ooit begeleidde voor eurosong. De zangeres uiteraard niet, maar de band op zich is superleuk. Ze staan niet op één punt in de zaal maar verplaatsen zich tussen de mensen en spelen allerhande verschillende muziek. Het is ons gewoon te doen om wat sfeer te brengen tijdens de walking dinner. Voor 3 uur vragen ze 450 euro.
|
|
Sabine
24-7-2010
|
19-1-2010 17:39:49
Hoi Evy,
Wij hebben de band die Ishtar ooit begeleidde voor eurosong. De zangeres uiteraard niet, maar de band op zich is superleuk. Ze staan niet op één punt in de zaal maar verplaatsen zich tussen de mensen en spelen allerhande verschillende muziek. Het is ons gewoon te doen om wat sfeer te brengen tijdens de walking dinner. Voor 3 uur vragen ze 450 euro.
|
|
Wouter
|
19-1-2010 19:06:41
Dag Evi,
Duas verzorgt je receptie/diner op maat. We brengen akoestische achtergrondmuziek en staan open voor verzoeknummertjes.
Meer info: www.duas.be
Groetjes Wouter Duas
|
|
Els
|
20-1-2010 10:43:57
|
|
Ilse
|
27-1-2010 22:42:56
Dag Evi,
Misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be !
Groetjes,
Ilse
|
|
Tom
|
9-2-2010 1:37:39
IMPERIAL BRASS Klassiek koperkwintet voor alle gelegenheden www.imperialbrass.be
THE ALMOST SWINGING JAZZ BAND Veelzijdige en lichtvoetige jazz-band www.almostswinging.tk THE VINTAGE JAZZ CATS Jazzorkest in volledige concertformatie www.thevintagejazzcats.be SMASHDANCE Dansorkest met hoge feel-goodfactor www.smashdance.be
Contacteer me gerust voor meer info of een vrijblijvende prijsofferte!
Hartelijke groeten, Tom
tomvanleeuwen@hotmail.com 0485 / 68 12 85
|
|
lizeth
|
13-2-2010 20:35:59
Hallo,
Wij zijn Lost Tracks,een semi-akoestische coverband te zien en beluisteren op www.losttracks.be
Mvg, lizeth
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|