Terug naar overzicht
Ik kan Fede di Oro zeker aanraden maar in de diamantwijk ga ik normaal gezien altijd naar Marc Verheijen. Hij heeft 1 winkel en 1 atelier en die zijn over elkaar. Veranti is de winkel. http://www.veranti.be
Hey,Wel ik heb mij dezelfde vraag gesteld toen wij 2 weken geleden onze ringen wouden gaan bestellen. Ik heb ook bij Fede di Oro gekeken, maar had zo het gevoel daar nummer 99999 te zijn. Ze maken daar wel echt wat je wil, en iedereen heeft dus zijn "eigen ontwerp" maar ik blijf het een massabedoeling vinden. Nu ga ik een bak kritiek krijgen, maar dat is mijn gevoel.Ik ben met mijn vriend naar Antwerpen getrokken en bij Orsini binnen gegaan. Heb daar mijn zin direct gevonden. Het is voor mij een ring geworden in wit-goud met een grote saffier en 6 diamanten (dus niet direct een standaard trouwring). Mijn man een gewone ring in wit-goud. Totaal prijs van de beide was 1850 € en we hebben ze besteld voor 1000 € - solden :). Fantastsich toch !!!!!!Doe dus echt de moeite om effe de diamantwijk in Antwerpen in te trekken en rond te kijken.Vind je niets, pech ! Maar vind je wel iets, zal het iets specialer zijn.Groetjes,TINA1.5.10
Hey CindyWij hebben onze ringen gekocht bij Perles d'amour in Halle-Zoersel en we zijn echt supertevreden. Hij heeft denk ik zo goed als alle merken en je wordt daar echt persoonlijk ontvangen. Van Fede Di Oro heb ik hier op de forum ook wel al veel goede reacties gelezen.Succes in ieder geval!!Tina06/02/2010
Hoi CindyWij hebben onze ringen gehaald bij Fede Di Oro. En we hebben ook nog een mooie korting gehad. Wij zijn alvast erg tevreden.GroetjesStephanie10/07/2010
Mijn ventje is diamantslijper in Antwerpen. En toch zijn wij naar FDO getrokken. In Antwerpen bij de Joden moet je oppassen. Je hebt er goeie maar er zijn er ook nen hoop die je in't zak zetten waar je bij staat. Voor onze ringen,prijs-kwaliteit vonden we in Antwerpen niks. groetjes, Carolina
In A'pen heb je pakken goede juweliers, absoluut! Ook iets meer het gevoel van uniciteit tegenover FDO, daarmee ben ik het eens met iets wat iemand hier nog zei.Maar nadeel is dat je hier in Antwerpen nog veel moet afdingen (ja, serieus!) van de prijs om beetje het correcte te betalen, 't is ni van harte, maar als je zegt dat je dan op 'n ander gaat kijken, dan zakt hun prijs wel weer! Best grappig, alleen jammer dat weinig Belgen dit doen, associeren dat alleen met Afrikaanse landen ofzo, maar anders bedotten ze je inderdaad!Wat bij ene nadeel is, is bij ander voordeel, gezien de prijzen denk ik niet dat je moet afdingen bij FDO, tuurlijk pakken ze nog genoeg winst, maar da's overal.Weer 'n anderzijds (voor ons dan), als we helemaal tot Kortijk of Roeselare (waar zitten ze weeral FDO?) rijden, is er soort "druk" om dan maar ringen te kiezen, bent helemaal zo ver gereden enzo... Enfin, 'n paar bedenkingen, maar 't is aan jou wat je er mee doet natuurlijk. :)
wij hadden onze trouwringen gekozen in A'pen, wij hebben er wel vele klachten over, niet af op afgesproken dag, niet uitgevoerd hoe we het wouden (steentje op de ring gezet terwijl het erin moest), datum verkeerd ingegraveerd. Dit was allemaal in mijn ring, deze hebben ze dan hersteld maar trok dus op niets meer. Heb toen al mijn oud gous en die ring meegenomen naar een juwelenontwerpster en deze laten omsmelten, nu was het volledig mijn gedacht en zeer mooi.
Ook wij hadden weinig vertrouwen in Antwerpen, vandaar dat wij ons trouwringen bij Fede di Oro gekozen hebben. De ringen zijn zeer origineel en goed van prijs, zeker een aanrader! Ondertussen hebben een paar kennissen van ons langsgeweest en waren ook onder de indruk en hebben daar hun trouwringen besteld.Veel succes in jullie zoektocht!