Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer vrijgezellenavond

19-1-2010 15:40:55
hey
ik weet niks van mijn vrijgezellen avond maar pieker toch wel over hoe wij moeten geraken waar we ook naartoe gaan.heb al gehoord dat we toch met redelijk veel vrouwen zijn en iedereen wil graag glaasje drinken.hoe doen jullie dit of iemand idee's?

17/04/2010

kitty
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1223

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik19-1-2010 15:43:52

jou vriendinnen zullen wel voor alles zorgen, ik zou mij niet teveel zorgen maken! :)
Bij ons is de vrijgezellenavond op een verschillende dag, dus mijn vriend komt mij halen en ik hem. Ook gemakkelijk!

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik19-1-2010 15:44:02

jou vriendinnen zullen wel voor alles zorgen, ik zou mij niet teveel zorgen maken! :)
Bij ons is de vrijgezellenavond op een verschillende dag, dus mijn vriend komt mij halen en ik hem. Ook gemakkelijk!

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik19-1-2010 15:44:12

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik19-1-2010 15:44:30

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik19-1-2010 15:44:31

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik19-1-2010 15:48:19

hoi
mijn zus regelt dit maar ik ken haar en zij trekt haar er heel weinig van aan.ze zei tegen mij ik rij al zelf niet dus wist ik al genoeg
groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-1-2010 17:44:51

Bij mijn man kwamen ze hem halen met de taxi, alle andere mannen zaten in een taxi-busje. Zo reden ze naar Antwerpen en daar aangekomen, kreeg hij een plan van Antwerpen en moest hij naar het aangeduide punt stappen: de mannen dachten dat mijn man de kortste weg zou nemen (via het Glazen Straatje), maar nee... Hij nam uiteraard de gemakkelijkste weg, langs een grote weg... Terug naar huis zijn ze wel allemaal samen met een taxi-busje gereden. Dit kost natuurlijk wel een aardige duit: van Antwerpen centrum naar Sint-Niklaas en omstreken (om iedereen af te zetten), maar dat moet de vrijgezel zich niet aantrekken, hé!
Bij mijn vrijgezellenavond waren er enkele BOB's die reden.

Groetjes,

Véro

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik20-1-2010 12:26:19

bij mijn zus zijn we opgereden met de trein, en terug gekomen met een limo. het hangt er natuurlijk vanaf wat ze gaan doen, of ze ne pot uitleggen, en jij veel kunt verdienen aan de hand van opdrachtjes. normaal betaald de bruid die avond niks. Ik zou er niet van wakker liggen, ze zullen wel aan alles denken :) hopelijk word het een leuke avond xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...