Terug naar overzicht
jou vriendinnen zullen wel voor alles zorgen, ik zou mij niet teveel zorgen maken! :) Bij ons is de vrijgezellenavond op een verschillende dag, dus mijn vriend komt mij halen en ik hem. Ook gemakkelijk!
hoimijn zus regelt dit maar ik ken haar en zij trekt haar er heel weinig van aan.ze zei tegen mij ik rij al zelf niet dus wist ik al genoeggroetjes
Bij mijn man kwamen ze hem halen met de taxi, alle andere mannen zaten in een taxi-busje. Zo reden ze naar Antwerpen en daar aangekomen, kreeg hij een plan van Antwerpen en moest hij naar het aangeduide punt stappen: de mannen dachten dat mijn man de kortste weg zou nemen (via het Glazen Straatje), maar nee... Hij nam uiteraard de gemakkelijkste weg, langs een grote weg... Terug naar huis zijn ze wel allemaal samen met een taxi-busje gereden. Dit kost natuurlijk wel een aardige duit: van Antwerpen centrum naar Sint-Niklaas en omstreken (om iedereen af te zetten), maar dat moet de vrijgezel zich niet aantrekken, hé!Bij mijn vrijgezellenavond waren er enkele BOB's die reden.Groetjes,Véro
bij mijn zus zijn we opgereden met de trein, en terug gekomen met een limo. het hangt er natuurlijk vanaf wat ze gaan doen, of ze ne pot uitleggen, en jij veel kunt verdienen aan de hand van opdrachtjes. normaal betaald de bruid die avond niks. Ik zou er niet van wakker liggen, ze zullen wel aan alles denken :) hopelijk word het een leuke avond xx