Terug naar overzicht
Dag LynnAmai, ben nogal vereerd dat je mijn ideetjes zo goed vindt! Maar ik kan niet met alle eer gaan lopen hoor. Veel van 'mijn' ideetjes heb ik ook ergens anders gehoord, of is gewoon een combinatie of variatie van iets. Er zijn ook nog enkele momenten in onze dag waar ik nog niet uit ben, maar ja, we hebben nog tijd hé.Ik zal je even ons dagverloop vertellen:De avond voor de trouw gaat mijn toekomstige bij zijn neef en getuige slapen. Ik ben van plan om koekjes te bakken in een hartvormpje en hem dat mee te geven als ontbijt 's ochtends.Ik slaap thuis en ga eerst naar de kapper. Nadien rijd ik met mijn getuige mee naar Antwerpen (Wommelgem), waar ik eerst mijn make-up zal laten doen.De suite verzamelt bij mijn ouders thuis, behalve mijn vriend met zijn getuige, die gaan rechtstreeks naar de kerk. We hebben geen speciale auto's (om kosten te besparen), maar ik ben van plan om aan enkele buurmannen te vragen of zij willen rijden. Om 13u00 is het misviering. Mijn vriend staat samen met zijn getuige vooraan op mij te wachten (op z'n amerikaans). Ik zou graag hebben dat echt iedereen al in de kerk zit als ik binnenkom. Qua versiering van de kerk denk ik dat ik kaarsen onderaan de stoelen aan het gangpad ga zetten, en een mooie strik aan die stoelen binden, met misschien een bloem daartussen.Mijn misboekje is net af, als je wil kan ik het doormailen. Ik zou graag met een gospelkoor werken in de mis, maar voorlopig zijn de prijzen wat te hoog, maar ik zoek nog even verder. Er is alleszins 1 liedje dat zal gebracht worden door mijn schoonbroer.
Ja, hier het vervolg, er kwam even iets tussen...Hoe mijn misboekje zal zijn weet ik nog niet helemaal. Ik wou eerst het inbinden met ringetjes en dan langs de ene kant het misboekje en langs de andere kant een verjaardagskalender. Maar ik ben vorige week eens gaan kijken bij AVA en daar hebben ze zoiets niet, ze stellen voor om dat bij een drukker te laten doen, maar ik vrees dat het dan allemaal veel duurder zal uitkomen. Mijn mama zei ook dat een verjaardagskalender niet past in een misboekje... Vermits we met het thema Hollywood werken zit ik nu te denken richting 'programmaboekje'. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik zou ook mijn hosties zelf maken.Voor aan de kindjes te geven dacht ik aan een vormpje voor op het strand met daaraan een zakje snoep, vermits wij aan de zee wonen.Na de misviering komt de receptie, die gaat door op het kerkplein. We zetten daar zo'n mooie witte tent. Dit doen we in 'eigen beheer', dus niet met een traiteur of zo. Verschillende buren zullen opdienen en zo.Nadien gaan we voor de foto's.'s avonds hebben we een feest in zaal Scala te Beveren. Dat is een oude cinemazaal dus dat past bij ons thema. Alle tafels hebben namen van films en de tafelversiering zal ook in het thema van die bepaalde film zijn.Alle gasten krijgen een geschenkje, namelijk een linnen zakje met daarop 2 ringen in elkaar geborduurd. Dat zakje zal gevuld worden met suikerbonen of lavendel of zo. Die dingen maak ik allemaal zelfGoh, ik weet niet goed wat ik nog kan vertellen van ideetjes. Dat is nogal moeilijk :)Ik hoop dat je hier al iets mee bent. En als ik nog aan iets denk zal ik het laten weten.GroetjesVicky09.09.06
Ongelofelijk hoe gedetailleerd je jullie dag al hebt uitgestippeld!!! Ik trouw op 30 september, en al wat ik zeker weet, is de zaal en de dj (en enkele kleine ideetjes daarnaast), maar hoe de dagplanning gaat zijn???Ben ik er dan echt TE gerust in dat ik nog tijd genoeg heb??groetjesKatrien
Hey Vicky, bedankt om dit door te sturen hé! Je doet me er een groot plezier mee!groetjesLynn