Terug naar overzicht
ey debra,Ik verkoop mijn suitekleed van vorig jaar. Het is wel niet zo somber, bustier, rood met langs achteren op de rug dicht met lintjes.
Kijk een op www.clairedefemme.be Daar hebben ze mooie kleedjes aan goedkope prijsjes. Ook was er een winkel in Rijsel die heel goedkoop mooie trouwkleedjes verkoopt. Zoek maar eens op. groetjes
Dag Debra,Wanneer trouw je? Ik verkoop mijn jurk na de trouw op 26 juni.Moest je een fotootje willen zien, dan laat je best even je e-mailadres achter.Groetjes,Stephanie
Hey, je kan steeds eens gaan kijken op http://www.sellmyweddingdress.co.uk/ (wel een UK site), maar daar verkopen ze alle merken die je je kan inbeelden. Het zijn de voormalige bruidjes zelf die er hun jurk op posten en de gevraagde prijzen verschillen dan ook sterk (goed voor elk budget). Heb er zelf mijn droomjurk gevonden van Ian Stuart (die ik me anders NOOIT had kunnen veroorloven...) Veel succes!Groetjes,A.
HalloMijn trouwjurk is maat 40 wit Alijn, bovenaan met pareltjes en op de rok niets met hoepelrok eronder, met boothals.Mijn suitejurk (vanop de trouw van mijn tweelingzus), bestaat uit delen topje in lichter oranje en de lange rok uit donkerder oranje. kan je geen precieze maat geven want is op maakt gemaakt, ik ben 1,65m en woog toen tussen 50-55 kg, slank.Indien je hier fotos van wenst te zien kan je mij mailen: heidiheideroosje@gmail.comOok mijn tweelingzus verkoopt haar trouwjurk (ecru geborduurd Alijn) en haar suitekleed (blauwgrijs 3 delig) indien je daar fotos van wilt zien kan je haar mailen op vlinderklepje@gmail.comgroetjes Heidi (en Veerle)
Hoi Kijk eens op www.forever-your-prinses.nl de prijzen staan erbij vermeld Gr Maria